شریعتمداری: آمریکایی‌ها با تهدید نظامی ایران کاری از پیش نمی‌برند

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: آمریکایی‌ها 35 سال است که تهدید می‌کنند و نتوانستند هیچ اقدامی را صورت دهند.

"حسین شریعتمداری" مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت‌‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تهدیدات مقامات آمریکایی از جمله "لیندسی گراهام" و پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهدیدات اظهار داشت: آمریکایی‌ها 35 سال است که ملت ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند و تاکنون نتوانستند هیچ اقدامی را صورت دهند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره اینکه "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" ، اظهارداشت: تهدیدات مقامات آمریکایی به یک موضوع کسل کننده و تکراری تبدیل شده که هیچ گاه عملی نشده و نخواهد شد.

اضافه می‎شود "اشتون کارتر" وزیر دفاع ایالات متحده آمریکا از طلایه‎داران تهدید نظامی ایران است که طرح برخی اتهامات تلاش می‌کند تا ایران را یک متهم همیشگی نشان دهد.

گفتنی است، امپرالیسم برای تأمین منافع خود از روش‌ تهدید، ارعاب و توسل به زور استفاده می‌کند که کارشناسان از آن با نام چماق آمریکایی یاد می‌کنند. دولت آمریکا در سال 2001 میلادی این چماق را بر سر افغانستان و در سال 2003 میلادی بر سر عراق کوبید و دولت نومحافظه‌کار تندروی "جرج بوش" قصد داشت این چماق را بر سر ایران نیز فرود آورد که انسجام ملی و قدرت نظامی ایران این چماق را بی‌اثر کرد. البته برخی مقامات آمریکایی همچون "لیندسی گراهام" به آن اصرار می‌ورزند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار