سرمربی رئال مادرید نقش رونالدو در تیم را همچون ملی‌پوش بسکتبال اسپانیا می‌داند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رافائل بنیتس درکنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی رئال مادرید و گرادانا گفت: گوش‌های تیم حریف سرعت بالایی دارند و از لحاظ فیزیکی نیز قوی هستند، اما من بیشتر نگران این هستم که در مقابل چنین حریفی چگونه بازی کنیم. اگر ما هجومی بازی کنیم بعید نیست که حریف به ما گل بزند، ولی باید خیلی متمرکز بازی کنیم.

سرمربی رئال مادرید درباره مصدومیت بیل و دیگر بازیکنان گفت: نمی‌دانم مصدومیت بیل دو یا سه هفته طول می‌کشد، اما خوشبین هستیم چون مصدومیت جزیی دارد. مصدومین زیادی نداریم و برای باشگاه بزرگی همچون رئال مادرید که رقابت‌های بزرگ و پیش فصل سنگینی را سپری کرده موضوعی عادی است. بازی‌ها فشرده است و برخی بازیکنان در تیم ملی کشورشان هم بازی می‌کنند. دو نفر از مصدوم‌ها در این بازی ها آسیب دیده‌اند.

بنتیس ادامه داد: درخواست از بیل برای بازی نکردن در تیم ملی کشورش یک فرضیه است. دعوت شدن او به تیم ملی بستگی به شرایط بازیکن دارد. مربی تیم ملی ولز را می‌شناسم و می‌توانم راجع به این موضوع با او صحبت کنم، اما بیل نیز علاقه‌مندی‌هایی دارد.

او افزود: در تمرینات برخی از پست‌ها را در هم آمیختیم، اما هنوز تصمیم نگرفتم که از چه بازیکنانی استفاده کنم. همه از شانس حضور در بازی فردا برخوردارند. می‌توانیم گوش‌ها را تقویت کنیم یا با همان سیستم همیشگی بازی کنیم.

پائو گسول ملی‌پوش بسکتبال اسپانیا در رقابت‌های بسکتبال یورو 2015 برای کشورش بازی‌های درخشانی ارائه داده و در بازی شب گذشته مقابل فرانسه نقش پررنگی در صعود اسپانیا به فینال این رقابت‌ها و کسب سهمیه المپیک داشت. از نظر بنیتس گسول رئال مادرید، رونالدو است. او گفت: امیدوارم کریستیانو همانند هر بازیکن متفاوتی به تیم برای کسب عناوین کمک کند.

سرمربی رئال مادرید درباره سخنان اخیر استیون جرارد اظهار کرد: زمان صحبت این حرف‌ها نیست اما این اتفاق افتاد و من از آن می‌گذرم. رابطه من با جرارد خوب بود و اگر او بخواهد به این رابطه خوب ادامه می‌دهم. او موجب پیروزی‌های زیادی برای تیم شد و اگر چیزی راجع به او بگویم مثبت خواهد بود.

بنیتس از کیلور ناواس تمجید کرد و گفت: او دفع توپ‌های فوق‌العاده‌ای داشته است. ثبت رکورد در رئال مادرید خیلی سخت است و او این کار را کرد که به معنای آن است تیم و او عملکرد خیلی خوبی داشتند.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار