مشاور اقتصادی فرمانده کل سپاه گفت: امروز عربستان به عنوان حافظ منافع اسرائیل عمل می کند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار حسین دقیقی شامگاه پنج شنبه در یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش و 110 شهید محدوده پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله سعیدی در مدرسه آسیه کاشان، با اشاره به اینکه آمریکا ایران را در زمان طاغوت پهلوی جزیره و لنگرگاه ثبات می دانست اظهار داشت: در آن زمان ارتش ایران به دست آمریکا وظیفه اش سرکوبی در منطقه بود که این همان معنای لنگرگاه ثبات از دیدگاه آنها بود.

وی، با تاکید بر اینکه چندی قبل عربستان فقط با پول های نفتی اهدافش را پیش می برد گفت: امروز به خاطر رشد حرکت های انقلابی و بینش مردمی پول پخش کردن عربستان جواب نمی دهد که مجبور به چماق، توپ، خمپاره و هواپیماهای آمریکایی در صحنه یمن شده است.

به گفته وی، اگر مدل عربستان به سبک سابق جواب می داد هرگز وارد درگیری نظامی مستقیم با مردم یمن نمی شد.

مشاور اقتصادی فرمانده کل سپاه، با تاکید بر اینکه رشد حرکت های انقلابی عربستان را چماق به دست کرده است افزود: امروز ثبات از دیدگاه آمریکا یعنی اینکه عربستان حافظ منافع اسرائیل در منطقه است.

سردار دقیقی، با اشاره به اینکه اسرائیل در تمامی کشورها جنگ داخلی به راه انداخته است اظهار داشت: زمانیکه بن لادن شاهزاده صعودی و ساخته و پرداخته آمریکایی ها برج ها را در 11 سپتامبر منفجر کرد تاوان آن را با حمله به مردم افغانستان گرفتند.

وی، با تاکید بر اینکه جنگ های داخلی از آتش افروزی رژیم صهیونیسیتی است اذعان داشت: بن لادن و گروه های القاعده ساخته خود آمریکا است که به جان مردم منطقه انداخته است.

به گفته وی، خودباختگی، سرسپردگی، سرکوب نهضت های مردمی شاخص های الگوی ثبات از نظر آمریکا است.

مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا)، تاکید مقام معظم رهبری بر شناخت خوب دشمن را یادآور شد و تصریح کرد: در شناخت دشمن نباید تردید کرد و بدون زیاد کوچک وبزرگ شمردن دشمن ماهیت اصلی وی را شناخت تا بتوان مطابق با آن مقابله کرد.

سردار دقیقی، سیاست اسرائیل در جنگ افروزی، کشتار، نسل کشی و ترور مردم غزه و لبنان را تاکید کرد و گفت: امروز اسرائیل پایگاه سازمان مجاهدین خلق یا منافقین است که زشت ترین عملکرد را در بین گروه های مبارز دارد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان مجاهدین خلق در دهه 50 هدف مبارزه با امپریالیسم و تروریسم را داشت اما بعد عامل آمریکا در اجرای اهداف آنها شد.

به گفته وی، هر کشوری با تروریسم و ظلم و ستم مبارزه کند از طرف آمریکا متهم به بی ثباتی می شود.

این مقام مسوول، الگوی ثبات در منطقه از دیدگاه آمریکا کشوری است که اجازه نفس کشیدن را نداشته باشد، قیام هایش سرکوب شود، بازار مصرف غرب و از خود هیچ اراده ای نداشته باشد.

سردار دقیقی، ثبات در منطقه یعنی اینکه در فلسطین یهودی ها فقط حق رای دارند و فلسطینی ها حق رای ندارند.

وی افزود: در آینده ای نزدیک سیاست آمریکا گرچه باید تغییر کند اما با مقاومتی از داخل به ویژه لابی صهیونیست روبرو خواهد شد.

به گفته وی، پیروزی مردم یمن به واسطه اراده مقاوم و مستحکم ملت آن حتمی است و نکبت و خواری برای عربستان خواهد بود.

مشاور اقتصادی فرمانده کل سپاه، با اشاره به تاسیس و راه اندازی هزاران شبکه، سایت در فضاهای مجازی و ماهواره در حمله فرهنگی به ایران گفت: تمام این کارها برای از هم پاشیدن ایران و تباهی و ابتذال جوانان برنامه ریزی می شود.

سردار دقیقی، چشم امید جامعه را به جوانان و پایگاه های بسیج عنوان کرد و افزود: عملکرد مطلوب پایگاه ها و ادامه راه شهدا توسط جوانان پدافندی علیه تهاجم فرهنگی است.

گفتنی است: یادواره شهدای پدافند هوایی ارتش و 110 شهید محدوده پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله سعیدی به مدت 2 شب در مدرسه آسیه کاشان با حضور مردم شهیدپرور و و لایت مدار این شهرستان برگزار می شود.

شب دوم این یادواره با سخنرانی فرزاد اسماعیلی امیر سرتیپ فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)برگزار می شود. 


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.