کارشناس اقتصادی گفت: شیوه عرضه و توزیع ما نیاز به اصلاحات دارد.

محمدباقر صدری کارشناس اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برندسازی ضعیف توزیع کالا و بسته‌بندی آن اظهار کرد: برندسازی بخشی از راهبرد عرضه و توزیع کالا است. زمانی که کالایی عرضه می‌شود تحت نام و بسته‌بندی مختلف و گزارشات در ارتباط با قیمت و کیفیت کالا و ... است که مجموع این اقدامات را برند می‌نامیم.

وی در ادامه گفت: ما در هفت محور اقتصاد نیاز به اصلاحات و تغییرات داریم که یکی از این محورهای اساسی توزیع است چون توزیع ما کاملا قدیمی، سنتی و فرسوده است و هر قدر هم که در تولید نوسازی و بهسازی انجام دهیم اگر توزیع و عرضه مناسبی نداشته باشیم در پیشرفت و فروش آن کالا ناموفق خواهیم بود.

صدری با اشاره به این موضوع که شیوه توزیع سنتی موجب تضعیف برندسازی می‌شود، گفت: بسته‌بندی زیبا خود جذب‌کننده مشتری است و رعایت اصول بهداشتی بسته‌بندی الزامی می‌باشد که متأسفانه رعایت نمی‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: توزیع ما با پیشرفت‌هایی که جهان با آن روبرو شده چندانه هماهنگ نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار