دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در پنج روز (یکشنبه تا پنجشنبه گذشته) 58 فلسطینی را در قدس شریف بازداشت کرد و 26 تن از آنان نوجوانان هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در پنج روز (یکشنبه تا پنجشنبه گذشته) 58 فلسطینی را در قدس شریف بازداشت کرد و 26 تن از آنان نوجوانان هستند. 7 فلسطینی بازداشت شده توسط ارتش صهیونیستی کمتر از 12 سال سن دارند.

در این بیانیه آمده است: بیشتر بازداشت ها هنگام درگیری ها در محله های قدیمی قدس و همزمان با حملات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی صورت گرفته است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در یورش به روستاها و شهرک‌های سلوان، العیساویة، الطور، وادی الجوز، صور باهر و اردوگاه شعفاط اقدام به بازداشت تعداد دیگری از فلسطینی‌ها کرده است. 

دفتر رسانه‌ای اسیران فلسطینی هشدار داد که رژیم صهیونیستی برای نخستین بار اقدام به بازداشت پنج جوان فلسطینی در داخل مصلای قبله (یکی از بخش های مسجد الاقصی) کرد. 

در بیانیه این دفتر رسانه‌ای تصریح شده است: یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و بازداشت فلسطینی‌ها در داخل مسجد به منزله پشت پا زدن به تمامی پیمان‌ها و قراردادهایی است که آزادی دین و عبادت را برای همه تضمین می‌کند. 

دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی، هدف از بازداشت‌های گسترده اخیر را خالی کردن مسجد الاقصی از نمازگزاران و مدافعان فلسطینی و فراهم کردن زمینه اخراج مردم قدس از این شهر دانست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار