جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد و خواستار برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و کشتار بی‌رحمانه مسلمانان بی‌دفاع، موجی از خشم و نفرت مسلمانان جهان را در پی داشته است. آنچه صهیونیست‌ها به‌دنبال آن هستند، تخریب مسجد الاقصی و نابود ساختن همه اماکن و نهادهای اسلامی و محو ساختن هر چیزی است که رنگ و بوی اسلام را به خود گرفته است.

در ادامه این پیام تصریح شده است: این‌ها همه نشان از ضعف روزافزون این رژیم جعلی و بارقه‌های نابودی این هویت پوشالی است. صهیونیست‌ها که در چند نبرد و به‌ویژه در نبرد 51روزه در سال‌های قبل طعم شکست را چشیده‌اند و نتوانستند در برابر مقاومت اسلامی فلسطین و مردم قهرمان غزه تاب آورند، امروز با چنین اعمال ددمنشانه‌ای به‌دنبال بازسازی هویت خود هستند، غافل از آنکه ضعف و بیچارگی سرتاپای این رژیم را فراگرفته و خواری و نابودی سرنوشت همه ظالمین و مستکبرین است.

در این پیام خاطرنشان شده است: آنچه در این میان اهمیت فراوان دارد، لزوم اتحاد امت اسلام در برابر دشمنان و محکوم ساختن این‌گونه جنایات ددمنشانه توسط مردم مسلمان و علمای امت اسلامی است، نیز برگزاری فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی و یافتن راهکارهای عملی برای مقابله با تجاوزات و جنایات اسرائیل از اهم امور است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکوم کردن حمله ددمنشانه عمال رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و به خاک و خون کشاندن مسلمانان عزیز، همه امت اسلامی را به وحدت و یک‌پارچگی و مقابله با این جنایات دعوت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار