مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با استقرار 250 پایگاه به شکل ثابت و سیار در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز زلالی افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی از امروز و با استقرار 250 پایگاه به شکل ثابت و سیار برگزار می‌شود تا در 120 پایگاه ثابت و 130 پایگاه سیار این کمک‌ها امروز و فردا برای دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت جمع‌آوری و تقدیم آنها شود.

وی گفت: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید، مجموعه امداد وظیفه‌ خود می‌داند که در موسم بازگشایی مدارس کمک‌های نیکوکاران را جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات اولیه‌ تحصیلی از علم‌آموزی عقب نماند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با آموزش و پرورش، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها 8 مهرماه در مدارس و واحدهای آموزشی برگزار خواهد شد که در این جشن یک‌هزار و 217 پایگاه در مدارس و مراکز آموزشی آماده جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان برای حمایت از همنوعان خود در مدارس خواهند بود.

زلالی با بیان اینکه 100 درصد کمک‌های جمع‌آوری ‌شده در مدارس توسط مدیران و انجمن اولیا و مربیان عمدتاً در‌‌ همان مدرسه توزیع خواهد شد، بیان کرد: چنانچه در مدرسه‌ای دانش‌آموز نیازمندی نباشد با نظر مدیر و انجمن اولیا و مربیان به مدرسه‌ای که نیازمندی دانش‌آموزان بیشتر است ارجاع خواهد شد.

وی یادآور شد: سال گذشته از محل برگزاری جشن عاطفه‌ها 12 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده بود که با همکاری آموزش و پرورش در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفته است که امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش کمک‌ها در جشن عاطفه‌ها باشیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.