این مطلب را مشاور وزیر اطلاعات در در مراسم رونمایی از کتاب آیت الله نصیری به روایت اسناد ساواک در سمنان بیان کرد.

مشاور وزیر اطلاعاتداعش توان نفوذ در ایران رانداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،حجت الاسلام و المسلمین خزائی مشاور وزیر اطلاعات گفت: عملیات علیه تروریست ها در مرزها بسیار زیاد است و آمار زیادی از عملیات انجام شده برای خنثی کردن این تحرکات در یک سال گذشته وجود دارد.

خزائی گفت: داعش به این نتیجه دارد می رسد که امید نداشته باشد که بتواند در داخل کشور کاری کند و این نشانگر اقتدار دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

رییس کمیته عالی مبارزه با جریان های تکفیری و القاعده گفت: این موضوع به این معنا نیست که اتفاقی نیفتد زیرا ایران و انقلاب اسلامی ایران به دلیل اینکه بزرگ است، تهدید می شود.

رییس شورای عالی انتشارات وزارت اطلاعات با تاکید بر اینکه باید به آمریکا و غرب در دوران پسا تحریم و پسا برجام توجه ویژه شود، گفت: مقام معظم رهبری اشاره کرده اند که بخشی از نفوذ، اقتصادی است.

وی افزود: مهم تر از نفوذ اقتصادی، نفوذ فرهنگی و سیاسی است و بخشی از فعالیت دستگاه های اطلاعاتی معطوف شناسایی این نفوذ شده است.

حجت الاسلام و المسلمین خزائی در پایان گفت: برنامه ریزی جدی، راهبردی و عملیاتی در سطح دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی برای شناسایی و جلوگیری از این نفوذ در دست اقدام و طراحی است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.