رئیس فدراسیون اسكیت كشورمان گفت: پتانسیل مازندران در ورزش اسكیت بسیار خوب است و نیازبه حمایت بیشتر مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، فریبا محمدیان رئیس فدراسیون اسكیت كشورمان برای توسعه و گسترش ورزش اسكیت مازندران امروز با مدیركل ورزش و جوانان استان دیدار نمود.

رئیس فدراسیون اسكیت با اشاره به اینكه زیرساخت مناسب برای این رشته ورزشی در سطح استان فراهم شود، بیان داشت: برای افتخارآفرینی و درخشش بیشتر ورزشكاران به ویژه اسكیت باید به اندازه رنگ مدال حمایت و هزینه شود.

وی با بیان اینكه پیست اسكیت سرخرود یكی از بهترین پیست های كشور محسوب می شود، اظهار داشت: مازندران در زمینه اسكیت ورزشكاران و مربیان خوبی دارد كه در مسابقات قهرمانی كشور ورزشكاران خوبی به كشور معرفی كرد.

محمدیان با بیان اینكه هیئت مازندران برای توسعه اسكیت گام نخست را محكم برداشت، اذعان داشت: مازندران استعداد خوبی در ورزش اسكیت دارد كه با همت مسئولان باید محیطی امن و مناسب برای پرورش این رشته ورزشی در سطح استان فراهم شود.

در ادامه مدیركل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینكه جایگاه ورزش استان در كشور بسیار خوب است، گفت: در هفته دولت آقای محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده دولت در استان حضور یافت و از نزدیك ضمن بازدید از پروژه های ورزشی استان با مشكلات ورزش مازندران آشنا شدند.

حبیب حسین زادگان با اشاره به سرمایه گذاری خوب در رده های سنی پایه در این رشته ورزشی، تصریح كرد: خوشبختانه با پیگیری های مسئول هیئت اسكیت عملكرد خوبی در این رشته ورزشی در سطح استان صورت گرفت كه نتیجه این تلاش ها با انتخاب هیئت برتر مازندران همراه بود.

همچنین رئیس هیئت اسكیت مازندران ضمن تشكر و حمایت مدیركل ورزش و جوانان استان به این رشته ورزشی اذعان داشت: خوشبختانه عملكرد و فعالیت های مثبت هیئت اسكیت استان مازندران برای همگان روشن و مشخص است.

حسین خیری نیا با بیان اینكه از سوی مسئولان برای توسعه ورزش اسكیت نگاه ویژه ای شود، افزود: زمانی كه مسئولیت هیئت اسكیت استان را قبول كردم در رتبه 25 كشور قرار داشتیم ولی در حال حاضر به لطف و تلاش های دیگر همكاران، هیئت اسكیت مازندران رتبه اول فدراسیون در كشور هستیم.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پتانسیل ، ورزش ، اسکیت ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.