مدیر حوزه‌های علمیه مازندران خواستار تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت: بحث امر به معروف و نهی از منکر باید به‌شکل معقول و منطقی در جامعه پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری در جلسه کمیسیون فرهنگی تبلیغی هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین که در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: استان مازندران دارالمومنین است و روحانیون بسیاری در این استان علوی و ولایتمدار تربیت شدند.

وی با بیان اینکه مازندران در حاشیه ساحل و دریا قرار دارد و برای همین باید در جهت حفظ فرهنگ اسلامی تلاش کرد، افزود: استان مازندران یکی از استان‌های برتر کشور بوده که مهم‌ترین مراکز حوزوی در آن در حال فعالیت است.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به ظرفیت بالای استان در جهت تبلیغ توسط روحانیون، اظهار کرد: اعزام مبلغان به روستاها باید افزایش پیدا کند و حضور روحانیون در تقویت حوزه فرهنگ در مناطق روستایی بسیار مهم و اثرگذار است.

این مسئول خواستار تشکیل سازمان امر به معروف و نهی از منکر در کشور شد و گفت: بحث امر به معروف و نهی از منکر باید به‌شکل معقول و منطقی در جامعه پیگیری شود.

طاهری با بیان اینکه روحاینون نقش اثرگذاری در ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی و انقلابی دارند، تصریح کرد: به نسبت هر شهر و هر منطقه روحانیون باید فعالیت فرهنگی و مذهبی داشته باشند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: لزوم ، تشکیل ، کشور ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.