پرسپولیس با شکست از سایپا در رتبه چهاردهم لیگ برتر باقی ماند.

شکست سرخپوشان با گلزنی پرسپولیسی‌های سابقبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا از ساعت 18:35 امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس این بازی را با ترکیب زیر آغاز می‌کند:

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، رامین رضاییان، بابک حاتمی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی.

نیمه نخست این دیدار افت و خیز چندانی نداشت و دو تیم بیشتر در میانه میدان به توپ ضربه می‌زدند. مهم‌ترین صحنه این نیمه دقیقه پایانی وقت‌های اضافه اتفاق افتاد. مهدی طارمی در موقعیتی تک به تک با حامد فلاح‌زاده روی زمین افتاد و داور پنالتی گرفت. ضربه طارمی را سنگربان سایپا مهار کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد. 

نیمه دوم بازی با بازی متعادل دو تیم آغاز شد. بالاخره دقیقه 70 یخ بازی شکست. غلامرضا رضایی درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با شوتی محکم دروازه این تیم را هدف قرار داد اما توپ او بین راه به رامین رضائیان برخورد. داور معتقد بود توپ به دست رضائیان برخورد داشته و با نشان دادن نقطه پنالتی، رضائیان را هم با کارت زرد جریمه کرد. رضا نوروزی این توپ را زمینی به کنج سمت راست دروازه مکانی فرستاد و شیرجه بلند سنگربان پرسپولیس هم بی‌فایده بود تا مهاجم فصل پیش پرسپولیس دروازه تیم سابق خود را باز کند. 

پرسپولیس پس از این گل رو به بازی سرعتی آورد اما حملات پراکنده بازیکنان این تیم راه به جایی نمی‌برد. دقیقه 82 پرسپولیس اسیر ضدحمله تند و تیز سفیدپوشان سایپا شد و مهاجم این تیم پس از ورود به محوطه جریمه توپ را مقابل دروازه به غلامرضا رضایی سپرد تا او هم با یک بغل پای آرام توپ را از مکانی که به استقبالش آمده بود عبور دهد، تکل بلند اومانیا هم نتیجه‌ای نداشت و توپ رضایی به قعر دروازه سرخپوشان رفت تا یک پرسپولیسی دیگر، گل دوم سایپا را به ثمر برساند .

در ادامه پرسپولیس به بازی احساسی خود ادامه داد و حملات پراکنده این تیم یکی پس از دیگری مقابل دروازه سایپا به هدر می‌رفت. دقیقه 90 و در حالی که داور چهارم 3 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرده بود، مهدی طارمی درون محوطه جریمه پس از درگیری با مجید ایوبی، روی زمین افتاد تا صالحی بازهم اعلام پنالتی بکند. بازیکنان سایپا اعتراض شدیدی به این پنالتی داشتند. طارمی برای دومین بار در این مسابقه پشت توپ ایستاد و این دفعه با ضربه‌ای محکم دروازه فلاح‌زاده را گشود تا اختلاف به حداقل برسد اما فرصتی برای جبران گل دوم سایپا نمانده بود و این دیدار با شکست 2 بر یک پرسپولیس به پایان رسید. 

پرسپولیس با این باخت، چهارمین شکست خود را در 6 هفته لیگ برتر تجربه کرد تا با 4 امتیاز و تفاضل گل منفی 4 در رده چهاردهم جدول باقی بماند. سایپا هم با این پیروزی، 10 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. 

در حاشیه

دیدار دو تیم ساعت 18:35 آغاز شد

نزدیک به 11 هزار تماشاگر این دیدار را در ورزشگاه آزادی تماشا کردند. 

زمانی که نکونام صاحب توپ می‌شد، هواداران پرسپولیس بازیکن پیشین استقلال را هو می‌کردند. 

حمید سجادی، مارکار آقاجانیان و بهنام ابوالقاسم پور در ورزشگاه حضور داشتند. 

حدود 50 هوادار در جایگاه استقلالی ها نشسته و سایپا را تشویق می کنند.

درگیری بنگر و نکونام و همچنین پا به توپ شدن غلامرضا رضایی باعث اعتراضات تماشاچیان در نیمه نخست شد.

پیراهن پرسپولیس بدون حامی مالی بود.

بایک حاتمی، رامین رضائیان، علی علیپور و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و جواد نکونام و حامد فلاح‌زاده از سایپا با کارت زرد داور جریمه شدند.

هواداران، پس از گل دوم سایپا اقدام به ترک ورزشگاه کردند.

شکست سرخپوشان با گلزنی پرسپولیسی‌های سابق

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۹:۳۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
پرسپولیس واقعا افتضاح به بار آورده...رده 14 جدول خیلی ناجوره
Iran (Islamic Republic of)
سید
۰۸:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
واقعا برای خودم وپرسپولیسی های عزیز متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
استقلال هم به دسته 3 سقوط کرد ولی خب چون استقلال بود نذاشتنش اونجا بمونه اومد بالا و میبینید که همه ساله قهرمانه به اتفاق سپاهان . امسال هم سپاهان و استقلال قهرمان میشن پرسپولیس هم به دنبال اسپانسر به دنبال مدیرعامل و هزار بدبختی دیگه راستی داوری در کل تاریخ لیگ برتر به ضرر کدوم تیم بوده آیا تمام اشنباهات داوری به ضرر اون تیم همینطور اشتباهی بوده پس چرا اون تیم را قهرمان نمیکنن چرا قهرمانی فقط مختص دو تیم هستش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
بازیکن شماره 27 پرسپولیس 2 بار کارت زرد گرفت ولی اخراج نشد !!!!
Iran (Islamic Republic of)
RIO
۲۲:۰۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
آخه پنالتی بود گرفتی داور نامرد؟
آخرین اخبار