مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم نخستین مرحله جشن عاطفه‌ها 26 و 27 شهریورماه و مرحله دوم در 8مهر ماه در تمام مدرسه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : عبدالله جلالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی از برگزاری جشن عاطفه‌ها در قم همزمان با سراسر کشور برای حمایت از دانش‌آموزان نیازمند،‌با شعار «مهر در انتظار همدلی» خبر داد.

وی از اهتمام بیش از 50 پایگاه در سطح شهر خبر داد و افزود: 12 پایگاه نیکوکاری در سطح مساجد، ‌40 پایگاه در سطح شهر و دو پایگاه اصلی سیما در میدان آستانه و پایگاه صدا در میدان توحید مستقر می‌شوند.

جلالی با بیان اینکه فعالیت پایگاه‌ها از ساعت هشت بامداد پنجشنبه آغاز می‌شود تصریح کرد:در روز جمعه نیز پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در اطراف محل برگزاری نماز جمعه استقرار دارند و هدایا را جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با اشاره به وجود 20 هزار دانش‌آموز نیازمند در سطح استان که 4 هزار و 200 نفر آنها زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند خاطر نشان کرد:.خیران و نیکوکاران می‌توانند با حضور در محل برگزاری جشن عاطفه‌ها و شرکت در طرح حامی‌یابی، هزینه تحصیل یک یا چند دانش‌آموز را تقبل کنند.

وی گفت:  کمیته امداد امام خمینی استان قم، پیش از آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی یک میلیون ریال و برای دانش آموزان مقطع دبیرستان یک میلیون و 200 هزار ریال به خانواده‌های زیر پوشش پرداخت کرده است.

پاسخ به رفع نیازهای دانش آموزان بی‌بضاعت به منظور جلوگیری از ترک تحصیل، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، احسان و تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی و اجرای طرح حامی‌یابی برای دانش آموزان بی‌بضاعت غیر یتیم از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.