رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم از موفقیت پینگ‌پنگ بازان جوان قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های بسیج کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم محمد عموئیان گفت: پینگ‌پنگ بازان اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور با انگیزه بالا برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم این دوره از پیکارها با حریفان خود به رقابت پرداختند و خوشبختانه در نهایت مقام نایب قهرمانی این پیکارها را کسب کردند.
 
عموئیان افزود: ما از بین 28 پینگ‌پنگ باز شرکت کننده در رقابت‌های تنیس روی‌میز حوزه‌های بسیج سراسر قم نفرات اعزامی به رقابت‌های قهرمانی حوزه‌های بسیج کشور را انتخاب کردیم و نفراتی اعزامی قم سنگ تمام گذاشتند و با کسب موفقیتی ارزنده از این رقابت‌ها بازگشتند.
 
وی در ادامه به موفقیت نوجوانان پینگ‌پنگ باز قم در کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی بسیج کشور اشاره کرد و افزود: مسابقات قهرمانی بسیج کشور به میزبانی شهرکرد و با حضور نفراتی از 19 استان کشور به مدت چهار روز به انجام رسید و تیم قم با شایستگی به دیدار نهایی راه یافت.
 
رئیس هیئت تنیس روی‌میز استان قم عنوان کرد: پینگ‌پنگ بازان قم با ارائه بازی‌های زیبا و جذاب توانستند در فینال این دوره از مسابقات حضور پیدا کنند و به عنوان با ارزش نایب قهرمانی کشور دست پیدا کنند در حالی که تیم پسران تنیس روی‌میز قم با ترکیب سیدمحمدمعین منتظری، سیدمحمدامین منتظری، نوید اسداللهی و علیرضا مسعودی در این مسابقات به میدان رفت.

 
عموئیان بیان کرد: در دیدار پایانی و فینال این مسابقات تیم هیئت تنیس روی‌میز قم مقابل تیم توابع‌تهران به میدان رفت و در یک جدال سخت و البته جذاب و تماشایی با بدشانسی با نتیجه سه بر دو مغلوب شد و در نهایت مدال نقره و جایگاه نایب قهرمانی این دوره ازمسابقات را از آن خود کرد، ضمن اینکه تیم‌های تهران و کرمانشاه جایگاه سوم مشترک این دوره از پیکارها را کسب کردند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قم ، نایب ، قهرمانی ، پینگ پنگ ، پسران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.