کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: ایران با 15 میلیارد دلار بودجه نظامی کشورهای متحد آمریکا با 10 میلیارد دلار بودجه را به چالش کشیده است.

عبداللهی: ایران با 15 میلیارد دلار بودجه نظامی متحدین آمریکا را به چالش کشیده استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرعباس عبداللهی کارشناس مسائل سیاسی در نشست خبری با عنوان "غرب آسیا پس از توافق و راهبردهای جمهوری اسلامی ایران" که در سالن جلسات معاونت بسیج بین‌الملل برگزار شد، اظهار داشت: ایران با 15 میلیارد دلار بودجه نظامی کشورهای متحد آمریکا با 10 میلیارد دلار بودجه را به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: عربستان در سوریه و عراق مزدورپروری کرده و جمهوری اسلامی اگر نفوذی در منطقه دارد، از هویت انسانی استفاده کرده است.

وی تصریح کرد: در منطقه غرب آسیا جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی، قطر و ترکیه از قدرت‌های اصلی منطقه بودند و کشورهای عربستان و ترکیه مولفه‌هایی در نظر داشتند که از پس این مولفه‌ها تلاش کردند تا از داعش حمایت کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در پایان با اشاره به تحولات سوریه و نقش کشورهای منطقه درجهت ناامنی این کشور خاطرنشان کرد: کشروهای منطقه تلاش‌های خاصی را درجهت تقابل با ایران دنبال می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: بودجه ، نظامی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار