رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: 2 تنیس‌باز مستعد و توانمند قم برای شرکت در مسابقات تنیس جام مسترز ایران دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رئیس هیئت تنیس استان قم غلامرضا خانی گفت: مسابقات مسترز با حضور 16 نفر از تنیسورهای برتر کشور در حالی برگزار می شود که امیرحسین بادی و مهرداد میرعارفی نمایندگان قم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
 
خانی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تنیس کشورمان، مسابقات تنیس مسترز با حضور 16 تنیسور برتر در بخش آقایان از روز شنبه هفته آینده یعنی بیست و هشتم شهریور ماه به مدت یک هفته تا روز سوم مهر ماه به انجام خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه رقابت‌های جام مسترز با همکاری هیئت تنیس اصفهان در مجموعه ورزشی پرواز این شهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: تنیس‌بازانی از استان‌های تهران، اصفهان، کرمان، البرز و قم به عنوان 16 نفر برتر کشور در این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.
 
رئیس هیئت تنیس استان قم بیان کرد: بازیکنان دعوت شده به این مسابقات محسن حسین‌زاده، انوشا شاه‌قلی، حسام یزدی، حمیدرضا آل‌یاسین و محمد مهذب‌نیا از تهران، فرشاد طلاور، حمیدرضا نداف، شاهین خالدان، شهاب راطق، البرز اخوان، کیارش قائمی و مهدی اجتماعی از اصفهان هستند.
 
وی یادآور شد: همچنین معین محمدی از کرمان، آرش گل‌چینی از البرز، مهرداد میرعارفی و امیرحسین بادی از قم دیگر تنیسورهای برتر کشور حاضر در مسابقات جام مسترز هستند که به مدت یک هفته برای کسب عناوین برتر این پیکارها در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: قم ، تنیس ، جام ، مسترز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.