استاندار همدان گفت: بر اساس آخرین آمار ایران در بین 58 کشور اسلامی برترین کشور در تولید علم و دانش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت در سی و دومین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در همدان همزمان با نوزدهمین کنگره سالیانه پزشکی هسته‌ای ایران گفت: هم اکنون ایران در بین 128 کشور غیر متعهد هم در رتبه دوم قرا دارد.

وی با بیان اینکه پای میز مذاکره آمدن دنیا با ایران نشان دهنده پیشرفت های علمی ماست و اظهار داشت: 18 ماه تلاش شبانه روزی دیپلمات های ما نتیجه داد و دنیا به حقانیت فعالیت صلح آمیز هسته ای  ایران اعتراف کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه فعالیت هسته ای در هیچ دوره و زمانی برای کشور ایران راحت نخواهد بود اظهار داشت: کسب دانش هسته ای برای دانشمندان و جوانان ایرانی افتاخار ی کم نظیر است.

نیکبخت از افتتاح تمام بیمارستان های نیمه تمام استان تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: در سفیر اخیر رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به اجرا و تکمیل طرح های پزشکی نیمه تمام استان توجه ویژه ای شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  هم گفت:سی و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشورکه امروز با حضور رئیس انرژی اتمی و معاون برنامه ریزی و توسعه راهبردی هسته ای افتتاح شد.

دکتر حبیب الله موسوی بهار با بیان اینکه این نمایشگاه همزمان با نوزدهمین کنگره سالیانه پزشکی هسته‌ای ایران به همت انجمن علمی پزشکی هسته‌ای ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی همدان برپا شده است اظهار داشت:  برای حضور در سی و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور، دانشجویان و دانشگاهیان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۴:۳۰ تا ۱۸ از بخشی از آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور در زمینه‌های چرخه سوخت هسته‌ای، نیروگاه‌های اتمی، آب سنگین اراک، پسمانداری، کشاورزی و پزشکی هسته‌ای دیدن کنند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه  تا ۳۱ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود افزود:ما معتقدیم با بادل دانشجویان با سابقه و انجام تحقیقات مشترک با دانشگاه دای داخلی و خارجی می توانیم سیر صعدی پیشرفت و تولید علم و ودانش در کشور را توسعه دهیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: همدان ، نمایشگاه ، صنعت ، علم ، دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.