ناطق نوری: همه مراحل مذاکرات هسته‌ای زیر نظر رهبری انجام شد

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب گفت: تمامی مراحل این مذاکرات از ابتدا تا برجام زیرنظر رهبری انجام شده است.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری، شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه  با اشاره به حضور افراد در صحنه سیاسی اظهارداشت: برای مسئولیت‌پذیری رجال سیاسی باید زمان و عمری تعریف شود تا بتوان به منظور پیشبرد اهداف سیاسی انقلاب اسلامی ایران نسل‌های کنونی را در این زمینه تربیت و وارد عرصه سیاست کرد.

وی ادامه داد: در این راستا وقتی عمر سیاسی نسل‌های اول تمام شد آنان باید به سمت اتاق‌های فکری سیاست جامعه رفته و با تجربه‌های خود جوانان را با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری تربیت کنند.

رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند سال جاری گفت: مجلس فعلی از کفایت و درایت کافی برخوردار بوده و مقتدرانه در مسئولیت خود انجام وظیفه می‌کند.

ناطق نوری افزود: هم اکنون مسئولان و دست‌اندرکاران وظیفه دارند تا زمینه انتخاب افرادی عاقل، مدبر و دیندار را فراهم کنند تا مجلس آینده نهادی معتدل و متدین، نشاط آور و رهرو در خط ولایت فقیه باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآوری کرد: ایران در برابر تمامی فشارهای غرب و استکبار مقاومت کرده و موجب شد تا آمریکا خود پیشنهاده دهنده این مذاکرات در سال‌های گذشته باشد.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: سران آمریکا با مشاهده اینکه تمامی شرایط تحریم و فشار علیه انقلاب اسلامی ایران به ضرر آنها پیش می‌رود، پای میز مذاکره با ایران نشسته و هم اکنون به دنبال دستیابی به نتایج آن هستند.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل این مذاکرات از ابتدا تا برجام زیرنظر رهبری انجام شده است، گفت: این مذاکرات به صورت یک معامله بوده به طوری که ایران در برابر امتیازهایی که داده، امتیازهایی را نیز گرفته است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار