بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است این تیم در فصل گذشته شکل گرفته است.

رجب زاده: با پیش زمینه تیم‌ها را می بریممهدی رجب زاده در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   در خصوص پیروزی مقابل  تیم فولاد خوزستان بیان کرد: می دانستیم که بازی سختی را در پیش داریم. از ابتدای بازی، بازیکنان ما توانستند با میدان داری خوبی که انجام دادند نبض بازی را از حریف بگیرند و خیلی سریع به گل برسیم، پس از آن نیز گل های خود را در نیمه اول افزایش دادیم و خدا را شکر به پیروزی دلچسبی رسیدیم.
 
وی اضافه کرد: تیم فولاد خوزستان نیز در ابتدای بازی حملاتی را روی دروازه ما انجام داد که مدافعان با دفاعی متمرکز قدرت هجومی فولادی ها را گرفتند.
 
کاپیتان سبزپوشان اصفهانی در مورد هوای اهواز ابراز کرد: روز گذشته هوای خیلی گرمی را نداشتیم، بازی هفته اول در انزلی خیلی بدتر بود، هوای اهواز رطوبت نداشت و هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شویم هوای بهتر و مطلوب تری را شاهد بودیم.
 
رجب زاده در خصوص بازی منطقی این تیم گفت: ذوب آهن سال گذشته شکل خوبی گرفته است و با پیش زمینه ای که از سال گذشته داشتیم وارد مسابقات شدیم که این طرز تفکر جواب داد.
 
وی ادامه داد: در هفته های ابتدایی لیگ بازیکنان هنوز در ترکیب جا نیفتاده بودند و روز به روز روند خوبی خود را در لیگ برتر ادامه دادیم.
 
مهاجم سبزپوشان اصفهانی درباره تفکرات گل محمدی در تیم تصریح کرد: قطعا یحیی گل محمدی یکی از مربیان خوب لیگ است و ما سعی می کنیم هر آنچه که این مربی در زمین می خواهد را اجرا کنیم اما این به این معنی نیست که ذوب آهن باید همه تیمها را با نتیجه خوب ببرد.
 
وی در خصوص داوری این مسابقه گفت:در این مسابقه تقریبا قضاوت خوبی را شاهد بودیم اما در نیمه دون صحنه ای در درون محوطه جریمه روی احسان پهلوان اتفاق افتاد که فکر می کنم می توانست پنالتی برای ما باشد.
 
رجب زاده در پایان با ابراز ناراحتی از مصدومیت کاوه رضایی خاطر نشان کرد: متاسفانه بازیکن حریف با لگد به صورت رضایی زد و وی  را به شدت مصدوم کرد کاوه بازیکن پر تلاش است و امیدواریم تیم ما بتواند همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار