معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 گفت: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت ویژه برنامه‌های متنوعی در منطقه اجرا می‌شود.

کاظم کمالی‌نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 گفت‌وگو با گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و پاسداشت این ایام به عنوان عید همه مسلمانان ویژه برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری جشن‌های امامت و ولایت، برپایی ایستگاه فرهنگی در محل عرضه دام و برپایی رادیو ولایت در بوستان نرگس اجرا می‌شود.


وی اضافه کرد: برپایی ایستگاه صلواتی در نواحی سه‌گانه از هفتم لغایت دهم مهر ماه، تجلیل و تکریم سادات محلات و خانواده معظم شهدای سادات در بوستان نرگس برگزار می‌شود.


کمالی‌نسب با اشاره به دیگر ویژه برنامه‌های این اداره تصریح کرد: برپایی جشن‌های این دهه در مساجد منطقه با مشارکت بسیج ناحیه میثم تمار، برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی با محوریت غدیر، امامت و توحید و حج ابراهیمی با هدف ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان، تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت و معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید تمام مسلمانان و محور وحدت اسلامی برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.