تیم ملی روئینگ قایقرانی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، 27 شهریور، عازم چین می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: تیم ملی روئینگ قایقرانی با 23 پارو زن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم کشور چین شهر پکن می‌شود.

همچنین محسن شادی، طاهر کبوتری و بهناز مراد خانی که هم اکنون مربیان داخلی رشته روئینگ محسوب می‌شوند برای حضور در دوره مربیگری بین‌المللی با تیم ملی روئینگ  عازم کشور چین شهر پکن می‌شوند.


کبوتری: برای حضور در کلاس مربیگری راهی پکن می شوم

مربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: برای حضور در دوره مربیگری بین‌المللی به همراه تیم ملی روئینگ به پکن اعزام می‌شوم.

کبوتری، اظهار کرد: به منظور حضور در دوره مربیگری بین‌المللی از 28 تا سی‌ام شهریور ماه به همراه تیم ملی بزرگسالان که برای مسابقات آسیایی عازم چین هستند من نیز عازم می‌شوم.

وی افزود: این دوره که در آن شرکت می‌کنم، 10 روزه است و دیگر پاروزنان تیم ملی بزرگسال  نیز در مسابقات آسیایی همزمان با دوره آموزشی مربیگری بین‌المللی بنده حضور خواهند داشت.

کبوتری در ادامه اظهار داشت: به این منظور دوره استعدادیابی از کل استان ها برای رشته روئینگ عقب افتاد و پس از بازگشت از این دوره، طی 2 هفته از 5 استانی که اعلام آمادگی کرده‌اند برای انتخاب نفرات برتر دیداری خواهیم داشت.

کبوتری در خصوص اینکه علاقمند به حضور در مسابقات است  خاطر نشان کرد: 2 سالی است که تمرین ندارم به همین علت نمی‌توانم در مسابقات شرکت کنم اما علاقمند به شرکت در رقابت‌ها  هستم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار