جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به همراه،رئيس كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي از شركت مخابرات خراسان رضوي بازديد و در جريان اخرين مسائل و خدمات مخابرات خراسان رضوی قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، رئيس كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي در این بازدیدگفت: در بازديدي كه به همراه تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي از تاسيات و اخرين خدمات شركت مخابرات خراسان رضوي انجام داديم اين شركت و خدماتي خوبی به مشتركين ارائه مي كند که اين خدمات پيشرفت خوبي در استان داشته است.

رحماني افزود:اگر از حق نگذريم مشكلاتي هم در بعضي از زمينه ها وجود دارد كه بايد آنها هم برطرف شود و مجلس شوراي اسلامي و كميسيون صنايع و معادن امادگي خود را براي برطرف كردن اين مشكلات اعلام مي كند.

مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي در حاشيه اين بازديد گفت: مخابرات خراسان رضوي در حال حاضر بيش از 6 ميليون مشترك دارد و خدمات قابل توجهي را در زمينه هاي تلفن ثابت، همراه و ديتا به شهروندان و زائران ارائه مي دهد.

ملك جعفريان با اشاره به اينكه مراحل تكميل شبكه 3G در خراسان رضوي در روزهاي پاياني خود قرار دارد بيان كرد: هم اكنون 80 درصد شبكه 3G در خراسان رضوي راه اندازي شده و به زودي اين فرايند تكميل خواهد شد و با تكميل شدن شبكه G3 در تمام استان ديگر مشتركان با مشكل سرعت مواجه نخواهند شد.

مدير عامل شركت مخابرات خراسان رضوي افزود: برنامه شركت مخابرات خراسان رضوي خدمت رساني و ايجاد ظرفيت هاي لازم براي 30 ميليون زائر در سال است و اين مهم با ايجاد و توسعه شبكه در حال انجام است.

وي گفت: مخابرات خراسان رضوي به دنبال مشاركت در ارائه سرويس هاي نوين مخابراتي و ارزش افزوده از قبيل شبكه هاي اجتماعي ،vistor vistm , مي باشد و در اين خصوص پيش بيني هاي لازم را صورت داده است.

گفتني است: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به همراه رئيس كميسيون صنايع و معادن و دكتر سليماني وزير اسبق وزارت ارتباطات از مركز تلفن قدس و بخش هاي مختلف آن ديدن نموده و در جريان آخرين تكنولوژي هاي مورد استفاده در مخابرات استان قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.