9 وزنه بردار مدعی گرفتن مدال جهانی

پس از گرفتن دو مدال طلا و نقره ایران در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان قهرمانی جهان، 9 وزنه بردار مدعی گرفتن مدال جهانی شدند.

 به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : پیشکسوتان وزنه بردار برای درو کردن مدال های رنگارنگ از پنجشنبه به روی تخته می روند تا باز هم مانند قدیم پیام آور شادی وسرور برای ملت غیور ایران اسلامی باشند.

آخرین وضعیت تیم ملی پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در فنلاند به ترتیبی خواهد بود که امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) ایران در این مسابقات نماینده ای را نخواهد داشت ولی در سه روز پایانی این دوره از مسابقات پنجشنبه،جمعه و شنبه ( 26، 27 و 28شهریور ) 9 وزنه بردار پیشکسوت به روی تخته می روندمسابقات بین المللی جایزه بزرگ وزنه برداری در اهواز برگزار می شود.

پس از اینکه سال ها وزنه برداری ایران از میزبانی مسابقات معتبر بین المللی به دلایل مختلف محروم شده بود بالاخره با حضور مجدد علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری جامی به نام فجر کاپ در دهه فجر با حضور برترین های وزنه برداری در استان خوزستان برگزار خواهد شد. 

 سرانجام یک تورنمت معتبر بین المللی در رشته وزنه برداری، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری ضمن انجام مکاتبات مستمر و پیگیری های جدی با مسئولان عالی رتبه فدراسیون جهانی؛ سرانجام آنها را مجاب کرد تا ضمن پذیرش میزبانی ایران برای برگزاری تورنمنت بین المللی جایزه بزرگ (جام فجر، یادواره سردار شهید الماسی) نام و زمان برگزاری این تورنمنت را در تقویم مسابقات جهانی سال 2016 رسما ثبت کنند.

انتهای پیام/ 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار