احسان روزبهانی در گفتگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان، از کسب مدال در المپیک ریو خبر داد.

 به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ احسان روزبهانی، 16 اسفند 93 توانست در دور اول مسابقات قهرمانی جهان کمربند قهرمانی را به دست آورد. 

در دور دوم استراحت خورد و نماینده بلغارستان توانست قهرمان این دور شود.

حالا احسان روزبهانی باید روز جمعه در مسکو در مقابل نماینده بلغارستان قرارمی‌گیرد تا از عنوان خودش دفاع کند.

احسان روزبهانی در این باره گفت: روز جمعه باید از عنوانم دفاع کنم و‌ حتما این کار را خواهم کرد.

من مدعی قهرمانی هستم چون یک نبرد بزرگ در آنجا برای من زده‌اند با این مضمون که روزبهانی بهترین بوکسور جهان است و رتبه یک را به کسی نمی‌دهد.

وی درباره مسابقه قهرمانی جهان گفت: این دیدار یک تک بازی است 10 راند 3دقیقه دارد خیلی روی این مسابقه سرمایه‌گذاری شده چون دونفر برتر بوکس جهان آن را برگزار می‌کنند.

روزبهانی درباره میزبانی مسابقات ادامه داد: ایم مسابقه در مسکو برگزار می‌شود.

در ابتدا از ایران درخواست شد که میزبان باشد، من خیلی تلاش کردم که این اتفاق بیفتد حتی با دکتر سجادی دیداری داشتم و ایشان هم از این اتفاق استقبال کردند، ولی نمی‌دانم چرا در آخر همه چیز فراموش شد.

نفر اول رنکینگ جهانی بوکس درباره حریف بلغارستانیش بیان کرد: من فیلم حریف را ندیدم البته هیچ وقت عادت به این کار ندارم حتی اسم حریفم را هم نمی‌دانم با این وجود قطعا او را شکست خواهم داد.

وی در ادامه به گلایه از مسئولان فدراسیون بوکس پرداخت و افزود: از مسئولین می‌خواهم ما را هم در یابند. هوای همه را دارند به غیر از ما. به بوکسورهای تیم ملی مبلغی را دادند ولی ما که جزو بوکسور‌های حرفه‌ای هستیم هنوز چیزی دریافت نکردیم.

بوکسور‌های حرفه‌ای نسبت به بوکسور‌های ملی هم شرایط سخت‌تری دارند و هم سطحشان بالاتر است ولی با این وجود توجهی به ما نمی‌شود.

روزبهانی ادامه داد: من 6 ماه است، سهمیه المپیک را گرفتم، مسئولین می دانستند المپیکی شدم با این حال نه مسابقات تدارکاتی برگزار کردندو نه اردوی مشترک.

در بعضی روزها من تنها تمرین کردم مسئولین نباید فراموش کنند که من اولین ایرانی هستم که سهمیه المپیک را در رشته‌  بوکس گرفته است.

روزبهانی در پایان اضافه کرد: با تمام سختی‌ها قول کسب مدال المپیک و قهرمانی جهان را به مردم ایران می‌دهم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمود
۱۰:۰۵ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
دمت گرم پهلوان.
دمت گرممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
آخرین اخبار