تیم قزوین که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی کاراته بزرگسالان غرب آسیا در امارات حضور پیدا کرده بود، با شکست عربستان در دیدار نهایی به عنوان نخست بخش کومیته (مبارزه) تیمی این پیکارها دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ به مسابقات قهرمانی غرب آسیا، تیم کاراته قزوین روز سه شنبه برای رسیدن به دیدار نهایی این رقابت ها از سد تیم قدرتمند اردن گذشت.

در این مسابقه بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و سید مهدی موسوی پور مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و مجید حسن نیای و سید امیر موسوی پور برابر حریفان خود شکست خوردند تا تیم قزوین با حساب 3 بر 2 این دیدار را پیروز از تاتامی خارج شود.

تیم کاراته قزوین در دیدار نهایی این رقابت ها نیز مقابل تیم عربستان به برتری دست یافت و با شایستگی مقام قهرمانی کومیته تیمی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

در این مسابقه عسگری،گنج زاده و حسن نیای حریفان خود را شکست دادند و سید مهدی موسوی پور نیز مقابل حریفش شکست خورد تا در نهایت تیم کاراته قزوین با حساب 3 بر یک مقابل عربستان پیروز شود و به مقام قهرمانی دست یابد.

تیم ایران در دوره قبلی این مسابقات که به میزبانی عربستان برگزار شده بود به عنوان نایب قهرمانی کومیته تیمی دست یافته بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.