در راستای هفته دفاع مقدس ارگان های نظامی برنامه های متنوعی در نظر گرفته اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده و لزوم اهتمام درجهت گرامیداشت این ایام ضروری به نظر می‌رسد.


در این راستا نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران و ستاد کل برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌اند.


*** ستاد کل نیروهای مسلح

برگزاری رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور که مدیریت اجرایی آن برعهده سپاه پاسداران بوده و برگزاری مراسم تقدیر از سربازان نیروهای مسلح در دومین روز از ایام هفته دفاع مقدس در یگانهای نظامی و انتظامی سراسر کشور از جمله این برنامه‌ها است.




برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه در هفته دفاع مقدس




*** ارتش جمهوری اسلامی ایران

برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس با استفاده از دستاوردها و ابتکارات برای بیان نوآوری‌ها، رشادت‌ها و توان بالای رزمی، برگزاری مراسم سالگرد شهادت فرماندهان و سرداران نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه ویژه در آبادان به مناسبت بزرگداشت سالروز شکست حصر آبادان، برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات "کمان 99"، تهیه مقالات درباره نقش ارتش در دفاع مقدس، مراسم رونمایی از 7 عنوان کتاب با نام‌های قهرمان جنگ، بر شانه‌های باران، بانوی چشم‌انتظار، 8 سال دفاع مقدس، دشمن در خاک، آخرین پرواز شاهین و دومین نبرد، برپایی نمایشگاه جانبی در موزه نظامی "سعدآباد" با همکاری مدیریت کل موزه‌ها و نمایشگاه‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی دیدار و از آنها تجلیل به عمل می‌آورند.



برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه در هفته دفاع مقدس




*** سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بازسازی عملیات‌های دوران 8 سال دفاع مقدس در کلیه استان‌های کشور ، برگزاری سومین سال پیاده‌‌روی خانوادگی ورزش همگانی در کلیه استان‌ها، برگزاری ششمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، میزبانی برگزاری رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور ، برگزاری مراسم دیدار و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و خانواده‌های معزز 8 سال دفاع مقدس، برگزاری شب‌های شعر و خاطره در اکثر استانها، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس، اجرای ویژه برنامه‌های به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان و عید قربان و روز عرفه.



برنامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح، ارتش و سپاه در هفته دفاع مقدس


نیروهای مسلح و خصوصا ارتش و سپاه پاسداران برنامه‌های مختلفی برایاین هفته در نظر گرفته‌اند تا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس هرچه بیشتر گرامی داشته شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار