رضاوند: جای خالی مبعلی را به خوبی پر می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: غیبت ایمان مبعلی در دیدار مقابل الاهلی محسوس است ولی با تلاش زیاد جای خالی وی را پر می‌کنیم.

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیم‌های نفت ایران و الاهلی امارات اظهار کرد: این آخرین فرصت نفت برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات است. هرچند در بازی رفت نتوانستیم از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با کسب پیروزی مقابل حریف خیال خود را برای دیدار برگشت راحت کنیم، اما داستان بازی در امارات با این دیدار فرق دارد و بازیکنان نفت برای پیروزی مقابل الاهلی با تمام وجود تلاش  خواهند کرد.

وی افزود: انگیزه بازیکنان هم پس از برآورده شدن مطالبات مالی تا حد زیادی افزایش یافته و این موضوع کمک می‌کند نفت با روحیه‌ای خوب و تمرکز بالا به گرفتن نتیجه مقابل حریف اماراتی امیدوار باشیم.

رضاوند در خصوص غیبت ایمان مبعلی در این دیدار و نقش جانشینان وی بیان کرد: درست است که ایمان مبعلی طرح اصلی خط هافبک نفت به دلیل مصدومیت بازی برگشت را هم مانند دیدار رفت نفت و  الاهلی از دست داد اما در تیم نفت بازیکنانی چون سیامک کورشی و پیام صادقیاان حضور دارند که می‌توانند به خوبی جایگزین مبعلی شوند.

رضاوند ادامه داد: در بازی رفت شانس جانشینی مبعلی به من داده شد واگر در این دیدار هم فرصت حضور در ترکیب نفت را پیدا کنم برای پیروزی مقابل حریف اماراتی و صعود به  مرحله بعد لیگ قهرمانان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رضاوند ، مبعلی ، نفت تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار