شرکت مایکروسافت قرار است به‌زودی راهکارهای امنیتی را برای سطوح تجاری عرضه کرده و روانه بازار کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت مایکروسافت قرار است تا به‌زودی راهکارهای امنیتی همراه را برای سطوح تجاری عرضه کرده و این طرح را در قالب ساختار EMS خود که پیش‌ازاین معرفی کرده بود روانه بازار کند.

 
 سوم سپتامبر شرکت مایکروسافت اقدام به معرفی ساختار ویژه‌ای در بازار تایوان کرد که EMS نام داشت. این واژه مخفف عبارت Enterprise" Mobility Suite" است که در حقیقت یک بسته نرم‌افزاری است.

بسته نرم‌افزاری مذکور امکان محافظت بنگاه‌های کسب‌وکاری که مجبور به صدور اجازه استفاده از تلفن‌های همراه توسط کارمندان خود هستند را در مقابل حملات امنیتی و نفوذهای غیرقانونی می دهد.
 
این بسته نرم‌افزاری از نسخه "پرمیوم آزور" بهره برده و به همین دلیل  می‌تواند کاربران را بر اساس جزئیات طبقه‌بندی‌شده شناسایی کرده و میزان دسترسی هر کاربر به اطلاعات را به مجوزهای صادرشده برای او محدود کند.
 
همچنین این بسته به ساختاری مجهز است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا تمامی کامپیوترها و تلفن‌های همراه موجود در شبکه خود را به‌صورت فهرست تهیه کرده و تنها اجازه اتصال به شبکه شرکت را برای آنها فراهم کند.
 
همچنین EMS جدید مایکروسافت به یک کیت توسعه نرم‌افزاری جهت مدیریت سرورهای آزور مجهز است تا مدیران بنگاه‌های اقتصادی بتوانند پس از خرید آن، کاربری‌های خاص خود را بر روی آن تعریف کنند.

حال باید منتضر ماند و دید که آیا مایکروسافت می تواند با این بسته جدید نرم افزاری تجارت امنی برای کاربرانش به ارمغان آورد یا خیر؟

منبع:سایبربان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.