نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: 800 هزار امدادگر به صورت داوطلبانه و انسان دوستانه در این نهاد خدمت می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی افزود: این افراد در قالب خدمات پزشکی، امداد و نجات کوهستان و جاده ای به آسیب دیدگان خدمات رسانی می کنند.

وی ابراز داشت: این تعداد امدادگر داوطلب برای کاهش آلام آسیب دیدگان و بازگرداندن آنها به زندگی عادی تلاش می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین معزی اظهار کرد: ایران در رتبه دهمین کشور از نظر کیفیت خدمات صلیب سرخ در بین 180 کشور عضو این سازمان قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با یادآوری این نکته بخش عمده ای از اعتبارات جمعیت هلال احمر از سوی مردم به ویژه در وقت وقوع حادثه تامین می شود، مشارکت مردم در امور انسان دوستانه را بسیارخوب ارزیابی کرد.
معزی از ساماندهی و آموزش یک میلیون نفر جوان در قالب کانون های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب در این سازمان خبر داد.

وی نقش طلاب در ایجاد آرامش روحی در حادثه دیدگان و به ویژه به فعالیت در 400 خیمه نماز مناطق گردشگری کشور را بسیار اثربخش دانست.

وی برپایی دوره های آموزشی دینی، همایش علمی اخلاق امدادگری و سمینارفرهنگ نماز را از برنامه های فرهنگی این جمعیت در سال جاری ذکر کرد.
معزی با یادآوری قابلیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از سویی و جاده های ترانزیتی و قرار داشتن بر روی گسل زلزله خواستار افزایش پایگاه های امداد جاده ای در این استان شد.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با هدف بازدید و نظارت بر نحوه عملکرد هلال احمر سفری سه روزه به این استان داشته است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار