مرد جوان راهی دادگاه خانواده شد تا از همسر پزشک خود برای همیشه جدا شود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم پزشک است و مرتب در حال كار كردن است. او هر لحظه و هر ساعت به بیمارستان می رود و به مریض هایش سر می زند. وقتی در خانه هستیم حالا هر ساعتی كه می خواهد باشد، با او تماس می گیرند و او هم فورا به بیمارستان می رود. گاهی اوقات در مهمانی هستیم و همسرم هم تعطیل است، ولی باز هم وقتی با او تماس بگیرند نه نمی گوید و سركار می رود.

وی افزود:او همه زندگی اش كارش شده و و اصلا به من و زندگی مشتركمان اهمیتی نمی دهد. من هیچ وقت همسرم را نمی بینم و او حاضر نیست برای یكبار هم كه شده به خاطر من از كارش بگذرد و با من وقت بگذارد. ما همیشه باید جدا از هم باشیم و من خیلی جاها باید تنها به مهمانی بروم. دیگر از دست او و این زندگی خسته شدم و می خواهم برای همیشه به زندگی مشتركمان پایان دهم. من زندگی با این زن را دوست ندارم و درخواست طلاق دارم.

بعد از صحبت های این مرد به دستور قاضی همسرش نیز به دادگاه احضار شد تا پس از شنیدن صحبت های او در این باره تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وقتی
۲۳:۴۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
وقتی جامعه ای زن سالار بشود همین میشود باید قانونی تصویب شود تا زنان فقط با اجازه شوهران خود مجاز به کار کردن باشند و در این زمینه هر گونه شرط و پیش شرط دیگری باطل باشد استقلال مالی زنان مساوی است با مفاسد اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۱:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
دوست عزیز شما قبل از ازدواج می تونید این مسایل حل کنید. اگه تونستید کنار بیاید با این شرایط اقدام کنید؛ نه اینکه تو فکر این باشید بعد ازدواج عقایدتون به طرف مقابلتون تحمیل کنید. خیلی ها هستند با شاغل بودن خانومشون مشکلی ندارن و زندگی خیلی خوبی هم دارن. کبوتر با کبوتر باز با باز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
این جور زنا به زندگی اهمیت نمیدن.دو روز دیگه بچه دار بشه .درقبال بچش هیچ مسعولیتی قبول
نمیکن ..طلا قش بده بره
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۱:۱۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
اگه تو جامعه به نظر شما عمل کنن همه باید زنشون طلاق بدن!!! این آقا روز اول باید تمام شرایط میسنجید بعد اقدام به ازدواج می کرد. هر آدمی میدونه محدودیت های شغل پژشکی چیه!! وقتی با کسی عهد میبندید و در مقابلش متعهد میشین یعنی همه شرایطشو پذیرفتین و میخاین باهاش کنار بیاین و سازگار بشین. کاش قبل از ازدواج این مسائل سبک و سنگین می کردید که کارتون به اینجا کشیده نشه.
United States of America
دوست
۰۹:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
يك دكتر وظيفه شناس هم كه پيدا مي شه اينجوري مي خوان جلوشو بگيرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
وقتی میری زن دکتر میگیری و پوز میدی باید به این روزهاش هم فکر میکردی
اتفاقا خانومت کار درستی میکنه چون در قبال کارش مسئوله و بابت حفظ جان انسان ها قسم خورده
آخرین اخبار