عضو کمیته انتخابات جبهه اصلاحات گفت: ناطق هنوز قصد خود برای ورود به انتخابات را اعلام نکرده‌ تا بتوان در این مورد اظهار نظر کرد لذا در جلسات اصلاح طلبان هم از حضور و سرلیستی وی صحبتی به میان نیامده است.

اصلاح‌طلبان برای نجات کشور به روحانی رای دادند/بحثی در مورد سرلیستی ناطق نشدهفرج کمیجانی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به سؤالی در مورد فرد مورد نظر برای سرلیستی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: تاکنون هیچ بحثی در مورد انتخاب سرلیست در مجلس آینده در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح نبوده چرا که هنوز زمان پرداختن به چنین موضوعی فرا نرسیده است.

وی در ادامه افزود: البته در جریان اصلاح طلبی از افراد برجسته ای مانند محمدرضا عارف به عنوان سرلیست نام برده شده،اما بحث جدی در این مورد صورت نگرفته است.

عضو کمیته انتخابات جبهه اصلاحات در پاسخ به سوالی درباره ورود حجت‌الاسلام ناطق‌نوری به میدان انتخابات و سرلیستی وی در جریان اصلاح طلبی تصریح کرد: در حال حاضر ناطق قصد خود برای ورود به انتخابات را اعلام نکرده‌ تا بتوان در این مورد اظهار نظر کرد و البته در جلسات از حضور و سرلیستی وی صحبتی به میان نیامده است، اگر هم فردی از اصلاح‌طلبان از احتمال سرلیستی ناطق صحبتی به میان آورده، نظر شخصی‌اش بوده است.

کمیجانی درباره اظهار نظرهای برخی اصلاح‌طلبان در خصوص پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری به واسطه برنامه ها و تلاشهای جریان اصلاح طلبی گفت: همه اعضای این جریان و همچنین شخص روحانی روحانی قبول دارند که پیروزی وی در انتخابات 92 به خاطره رأی مجموعه اصلاح‌طلبان بوده است، لذا از آنجا که گروهی که دولت را تشکیل داده عموماً از اصلاح‌طلبان هستند ما تلاش خواهیم کرد که برای انتخابات مجلس هم با یک لیست واحد به این عرصه ورود کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار