در خراسان رضوی 300 هزار پایگاه، کمک های مردمی را در روز جشن عاطفه ها جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قائم مقام کمیته امداد خراسان رضوی در جمع خبرنگاران گفت: از 300 هزار پایگاه در خراسان رضوی، 65 پایگاه در روزهای 26 و 27 شهریور در مشهد فعال هستند.

حبیب الله آسوده افزود: همچنین با توجه به 25 هزار دانش آموز و 4500 دانشجوی تحت پوشش، در 8 مهر این مراسم در مدارس استان برگزار می شود که این پایگاه­ها در هزار و 955 مدرسه فعال است.

وی در ادامه از برگزاری پنجمین همایش علمی- پژوهشی خانواده در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این همایش از سری برنامه های جشنواره امام رضا(ع) است که در قالب پنج کارگروه تخصصی در مشهد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تا کنون 350 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که 75 مقاله پذیرفته و 8 مقاله به مرحله نهایی رسیده است، مقالات در محورهای رسانه، مدیریت خانواده، اقتصاد خانواده، آسیب­ها، چالش­ها و مشاوره خانواده و مشارکت­های مردمی در ترویج انفاق ارسال شده است.

آسوده با بیان اینکه پنجمین همایش ملی سالمندان، امسال در مشهد برگزار می شود، افزود: در این همایش از 200 سالمند تحت پوشش تجلیل می شود که 10 سالمند از خراسان رضوی حضور دارند.

وی در پایان از جذب 35 میلیارد کمک های مردمی در سال 93 خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با 400 میلیارد ریال کمک های مردمی در سطح کشور، معادل 9 درصد از کل مبلغ جمع آوری شده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.