رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان با اشاره به آثار مخرب و سوء ماهواره گفت: دشمن قصد دارد تا از طریق برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای باورهای و اعتقادات دینی ما را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،حمیدرضا مجردی، در دیدار با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کردستان گفت: امروزه دشمن قصد دارد تا از طریق برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای باورهای و اعتقادات دینی ما را تغییر دهد که این امر نیازمند کار فرهنگی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به آثار مخرب و سوء ماهواره و سریال‌های آن افزود: ماهواره یک تهدید پنهان برای خانواده‌ها و در نتیجه اجتماع است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان در ادامه به فعالیت جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد فرهنگی اشاره کرد و افزود: رسالت فرهنگی اولویت اساسی در تشکیل جهاد دانشگاهی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

مجردی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی با هدف تعمیق ارزش‌های دینی و اعتقادی در سطح دانشگاه‌ها راه‌اندازی شد، بیان کرد: بنا به فرمایشات رهبری، این نهاد می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و تبلیغاتی، قشر جوان و دانشجوی کشور را در داخل دانشگاه هدایت کرده و آنها را به کمال برساند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان درپایان گفت:جهاد دانشگاهی در راستای رسالت خطیر خود آمادگی کامل برای همکاری با نیروی انتظامی استان کردستان را دارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ماهواره ، دشمن ، قصد ، مخرب ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.