معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان از توزیع بیش از یک میلیون جلد کتاب درسی دوره ابتدایی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد بداغی در خصوص دوره ابتدایی با بیان این که کتاب های ابتدایی هرسال براساس آمار سناد بین مناطق 19گانه آموزش و پرورش استان توزیع می شود، افزود: امسال نیز به استناد آمار سناد، بیش از یک میلیون جلد کتاب درسی این دوره، بین مناطق 19گانه استان توزیع شد.

بداغی از ارسال کتب ابتدایی به استان خبرداد و خاطرنشان کرد: از مجموع 41 عنوان کتب درسی ابتدایی ، کتاب علوم تجربی پایه ی چهارم به تعداد 24 هزار و 563جلد به استان ارسال شده و کتاب هدیه های آسمانی پایه ی پنجم که تعداد 8 هزار و 159جلد کسری داشت کامل شد.

 وی با بیان این که کتب درسی دوره ها ی اول و دوم متوسطه طبق سنوات گذشته توسط کتاب فروشان در سطح استان توزیع می شود، افزود: کتاب های درسی پیش دانشگاهی درسال تحصیلی 95-94 برای اولین بار درسراسر کشور به صورت اینترنتی به فروش  می رسد که در این راستا از مجموع 10 هزار و 495دانش آموز پیش دانشگاهی، تعداد 5 هزار و  355 دانش آموز برای تهیه ی کتب پیش دانشگاهی اقدام نموده اند.

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان  خاطرنشان کرد: دانش آموزان قبولی خرداد بایستی طی زمان مشخص شده به مدارس پیش دانشگاهی مراجعه و پس از ثبت نام در رشته مورد نظر، از طریق سامانه ی فروش مواد آموزشی به نشانیwww.irtextbook.co  نسبت به خرید کتب درخواستی  اقدام کنند.

 بداغی همچنین در خصوص دوره های فنی و حرفه ای وکاردانش گفت: از مجموع 762هزار و 221 جلد کتاب درسی رشته های تحصیلی شاخه ی فنی و حرفه ای و کاردانش بر اساس آمار درخواستی هنرستان های مناطق 19گانه 648 هزار و  214 جلد به استان ارسال شده که بین مناطق توزیع شده است.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.