مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پیامی درگذشت مرحوم مغفور حاج مرتضی اشتری اصفهانی پیر غلام اهل بیت(ع) را به خانواده محترم وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی با صدور پیامی خطاب به خانواده محترم اشتری درگذشت این پیر فرزانه را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است: کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت نخبه ای بزرگ و واقفی نیک اندیش را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاک وی را با مولایش علی بن الحسین(ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه تاکید کرد: حاج مرتضي اشتري اصفهاني، مداح و شاعر پيشكسوت اهل بيت (ع) و همواره يكي از نخبگان اين استان و همچنین واقفی بزرگ محسوب می شد.

وی در پایان افزود: تلاش وافر آن عزيز در تربيت فرزنداني صالح و خدمتگذار نيز جزء باقيات و الصالحات پر افتخار ايشان ثبت و ضبط شده است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت : وی از جمله واقفین بزرگی بود که جان و مال خود را برای پیشبرد و پیشرفت اسلام و تشیع وقف نموده بود. 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.