رئيس مجلس خبرگان رهبري و دبير جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با اشاره به اهميت قانون مداري و تدبير در امور گفت: اجراي قانون و تدبير رمز موفقيت در انجام وظايف است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،رئيس مجلس خبرگان رهبري آيت الله محمد يزدي در دیدار خود با سیدمهدی صادقی استاندار قم اظهار داشت: وجود حوزه‌هاي علميه و مراكز علمي معتبر از ويژگي‌هاي منحصر بفرد اين شهر است.
 
آيت الله يزدي در ادامه قانونمداري در نظام مقدس جمهوري اسلامي به عنوان مهمترين تكيه‌گاه مسئولين را مورد تاكيد قرار داد و افزود: تدبير در كليه امور و اجراي قوانين رمز موفقيت در انجام وظايف است.

استاندار قم تهيه و تدوين سند چشم انداز قم و تعيين اولويت‌هاي اساسي آن را مورد توجه قرار داد و افزود: حركت رو به جلوي استان قم بر اساس يك الگوي برنامه‌ريزي شده خواهد بود.
 
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به نقشه راه توسعه استان خاطرنشان كرد: برنامه ريزي‌ها براي رشد همه جانبه استان براساس طرح آمايش سرزمين و طرح تفضيلي شهر قم مي‌باشد.
 
وي جايگاه فرهنگي و ديني قم را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: استفاده از پتانسيل‌هاي فرهنگي و مذهبي اين شهر در دستور كار مسئولين استان است.
 
صادقي همچنين مسئله كاهش منابع آبي قم را مورد توجه قرار داد و افزود: تغيير الگوي كشت و اصلاح روش مصرف از مهمترين راه‌هاي مقابله با اين چالش است .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.