مدیر کمیته امداد ملایر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، 280 پایگاه جمع آوری در جشن عاطفه‌ها برپا میشود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کولیوند با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در کشور اظهار کرد: این جشن با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند، فرهنگ‌سازی احسان، انفاق و کمک به همنوعان همزمان با شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز به همت کمیته امداد و با همکاری آموزش و پرورش، پایگاه‌های بسیج و صدا و سیما این جشن برگزار خواهد شد گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود.

کولیوند تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها امسال در دو نوبت 26 و 27 شهریورماه در سطح شهرستان و هشتم مهرماه در سطح  مدارس برگزار خواهد شد.

وی از برپایی 280 پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: پنج پایگاه در شهر ملایر و 25 پایگاه در بخش‌ سامن، جوکار، ازندریان، زنگنه، روستای علی‎آباد دمق و حسین‎آباد ناظم فعال هستند.

مدیر کمیته امداد ملایر  بیان کرد: در روز 27 شهریورماه نیز پایگاه‌های کمیته امداد در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‎آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‎دوست شهرستان ملایر است.

وی با اشاره به وجود 250 پایگاه کمیته امداد در سطح مدارس، افزود: این پایگاه‌ها نیز در هشتم مهرماه کمک‌های دانش‎آموزان را در جشن عاطفه‌ها جمع‎آوری می‌کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر از پیش‌بینی جمع آوری 170 میلیون تومان کمک‌های نقدی و کالا در جشن عاطفه‌های امسال در ملایر خبر داد و تصریح کرد: با کمک‌های اوقاف در قالب طرح مهر تحصیلی این رقم به 250 میلیون تومان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیز کمک‌های مردم در قالب نقدی و غیرنقدی به همراه کمک‌های اوقاف، 180 میلیون تومان بوده است گفت: امسال نیز اداره اوقاف ملایر در طرح مهر تحصیلی برای سومین سال 700 بسته لوازم‎التحریر هر کدام به مبلغ 130 هزار تومان را به دانش‎آموزان اهدا کرده است.

کولیوند ضمن تقدیر از کمک‌های اوقاف و امور خیریه ملایر در کمک به دانش‎آموزان نیازمند خاطرنشان کرد: تعداد دانش‎آموزان زیر پوشش کمیته امداد که به اداره اوقاف برای دریافت بسته‎‌های لوازم‎التحریر در معرفی شده‌اند 250 نفر بوده و بقیه نیز از سایر دانش‌آموزان نیازمند هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار