چشم انتظار مدال‌های رنگی پارالمپیکی‌های ایران هستیم

منتظر مدال‌های رنگی پارالمپیکی‌های قایقرانی ایران هستیم تا ارمغانی تازه برای کشور بیاورند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی معلولان فدراسیون قایقرانی با توجه به مشکلاتی داشتند در مسابقات پارالمپیک به مصاف حریفان خود رفتند و افتخاری دیگر برای ایرانیان به ارمغان آوردند.

شهلا بهروزی‌راد نخستین بانوی قایقران ایرانی داوری معلولیت جسمی موفق به کسب سهمیه در بازی‌های پارالمپیک شد اگر چه نادر عیوضی و اسلام جاهدی موفق به کسب سهمیه نشدند، اما آنان نیز افتخار‌هایی بریا کشور به ارمغان آورند که در مسابقات جدید در آلمان مجدد برای کسب سهمیه به مصاف حریفان می روند و روند آماده سازی و اعزام آنان به عهده فدراسیون قایقرانی و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان است.

هنوز یک فرصت دیگر برای نمایندگان کشورمان به منظور کسب سهمیه وجود دارد مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی برگزار می‌شضود و در حال رایزنی برای اعزام قایقرانان به منظور فرصتی دیگر در بازی‌های پارالمپیک خواهیم بود.

**زیلا: فدراسیون جانیازان و معلولان به ورزشکاران حقوق خواهد داد

دبیر جانبازان و معلولان قایقرانی گفت: فدراسیون جانیازان و معلولان بودجه‌ای برای حقوق ورزشکاران پاروزن در نظر گرفت.

قربان زیلا اظهار کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان موافقت کرده تا حقوق پاروزنان را بدهد که این اتفاق باری از دوش آنها بر خواهد داشت و کمک شایانی در زندگی آنان خواهد کرد زیرا از این پس بودجه ای در اختیار ما قرا می‌دهند تا پاروزنان تامین شوند.

وی افزود: شهلا بهروزی راد موفق به کسب سهمیه شد، اما نادر عیوضی و اسلام جاهدی برای کسب سهمیه در شهر دیسبورگ آلمان آماده حضور می‌شوند.

زیلا در خصوص اضافه کردن تیم ملی معلولان تصریح کرد: ورزشکاران برای حضور در تیم ملی قایقرانی باید شنا کردن را فرا بگیرند و چون با تیم معلولان تمرین می‌کنیم کمی مشکل خواهیم داشت که به این منظور باید با هیات و انجمن شنا در خصوص افزایش پاروزنان همراهمان باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: 26 شهریور ماه انتخابی تیم ملی را خواهیم داشت و کسانی که قابلیت اردو را دارند به تیم اضافه می‌شوند.

زیلا در خصوص تاریخ برگزاری مسابقات اندونزی که 2 پاروزنان معلولان در آن به منظور کسب سهمیه شرکت می‌کنند یاد آور شد: 8 آبان ماه ورزشکاران برای مسابقات آسیایی در اندونزی اعزام میشود و مدتی در اردوی اندونزی برای قهرمان آسیا آماده می‌شوند تا حضوری شایسته ایفا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار