شما می توانید با استفاده از این ترفند اندروید 5 یعنی همان آبنبات چوبی را که مجهز به پلی‌استور است بر روی ویندوز خود نصب کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، هرچند هیچ‌گاه نمی‌توان به اندروید لقب سیستم‌عامل را نسبت داد، با این حال در بازار کنونی سیستم‌عامل ویندوز کاربران دسکتاپ و اندروید کاربران موبایل را ربوده اند؛ با این حال ویندوز در مقابل اندروید یک ویژگی منحصربه‌فرد دارد و آن نیز امکان شبیه‌سازی و اجرای تمامی برنامه‌های توسعه داده شده برای اندروید است، این در حالیست که اجرای حتی برنامه‌های win 32 نیز بر روی اندروید یک شوخی محسوب می‌شود.

آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری

در حال حاضر مدتی است که شبیه‌ساز AMIduOS، محیط اندروید و ویژگی‌های آن را برای کامپیوترهای ویندوزی و تبلت‌های مبتنی بر آن شبیه‌سازی کرده است. در همین رابطه در ادامه قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می‌توان برنامه‌های رسمی اندروید متصل به پلی‌استور را بر روی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 7، 8.1 و یا 10 اجرا کرد.

 آموزش نحوه نصب آبنبات چوبی بر روی ویندوز :

اول برنامه AMIduOS را نصب کنید


آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری



فعال کردن قابلیت Virtualization (مجازی‌سازی)

پس از نصب AMIduOS، بهتر است در هنگام ریست شدن دستگاه قابلیت Virtualization (مجازی‌سازی) را از قسمت تنظیمات بایاس پردازنده که معمولاً در هنگام شروع به کار سیستم با زدن دکمه Del یا F2، Esc، F10 نمایان می‌شود فعال کنید؛ هرچند که ضرورتی برای انجام این کار وجود ندارد و صرفاً در جهت اجرای روان‌تر شدن برنامه صورت می‌گیرد.

آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری


دانلود پکیج gapps

در این مرحله پس از بازگشت به محیط ویندوز پوشه gapps Google Apps را از طریق این لینک دریافت کنید، با این حال در جریان باشید که خبری از سرویس‌های متصل شده به پلی‌استور نخواهد بود؛ این فایل را در هر جا که دلتان می‌خواهد ذخیره کنید.

آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری

راه اندازی AMIDuOS

 اکنون با باز کردن برنامه AMIDuOS مشاهده خواهید کرد محیط استاندارد اندروید بر روی دستگاه ویندوزی شما اجرا شده است به طوری که در ابتدا با صفحه قفل صفحه‌نمایش اندروید آب‌نبات‌چوبی مواجه گردیده‌اید.

آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری


اتصال گوگل پلی به AMIDuOS

آخرین اقدامی که بایستی انجام دهید، اتصال گوگل‌پلی به AMIDuOS است. مجموعه برنامه‌های دانلود شده گوگل را پیدا کنید و بر روی آن راست کلیک کنید و گزینه‌ی "Apply to DuOS” را انتخاب کنید. این کار باعث "ساید لودینگ ” این پکیج به اندروید شبیه‌سازی شده می‌شود. بعد از آن AMIDuOS به صورت خودکار ریست می‌شود.

آبنبات چوبی را بر روی ویندوز نصب کنید + آموزش تصویری

اکنون بار دیگر برنامه مورد نظر باز کرده و آن را اجرا کنید. بدون شک در بدو ورود اطلاعات گوگل اکانت پس از انتخاب زبان دلخواه از شما خواسته خواهد شد.


منبع : فارنت

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
اندروید X86 بدون نیاز به هیچ سیستم عامل دیگه روی سیستمتان نصب می شود. با نرم افزار Oracle VM VirtualBox هم می تونید تو محیط windows اجراش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی صداقت
۲۲:۴۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
کدام لینک ؟؟
آخرین اخبار