هفته دوم رقابت‌های فیوچرز تهران با قهرمانی نماینده ایران در بخش دو نفره پایان یافت.

هفته‌ای که طلسم ایران را شکستبه گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تنیس فیوچرز تهران در حالی با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید که در این هفته حضور 3تنیسور از ایران در فینال بخش دونفره از اتفاقات مهم این بازی‌ها بود.

امیروالا معدنچی و فن‌کات در حالی توانستند قهرمانی را در رقابت‌ با زوج محسن حسین‌زاده و البرز اخوان بدست آوردند که پیش از این زوج شاهقلی و شکوفی در سال 2006مفق به کسب این عنوان شده بودند.

امیروالا‌معدنچی پس از کسب عنوان قهرمانی پس از 9سال برای ایران گفت: خیلی خوشحالم که این افتخار نصیبم شد که پس از دو سال طلسم در فینال توانستم مقام قهرمانی این رقابت‌ها را برای کشورم بدست آوردم.

وی ادامه داد: شاید کمتر کسی در چند سال گذشته فکر می‌کرد بتوانیم دوباره مقام قهرمانی را در بخش دوبل بدست آوریم.
اما دیدید که ما سه تنیسور را در فینال این رقابت‌ها داشتیم.

والامعدنچی که در دبی سکونت دارد در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم این پیشرفت‌های تنیس ادامه داشته باشد و من هم بتوانم سهم کوچکی در اعتلای تنیس ایران داشته باشم که این مهم با همکاری فدراسیون با تنیسور‌ها محقق می‌شود.

** قهرمانی که به پیشنهاد مادر به ایران آمد

اما از نکات دیگر این هفته قهرمانی دوباره ژانویر فرانسوی در بخش انفرادی است.

ژانویر توانست در فینال با برتری مقابل ایتالیا جایزه 1500دلاری را کسب کند.

ماکسیم ژانویر در این باره می‌گوید: این برای نخستین بار است به ایران سفر می‌کنم و بسیار خوشحالم که در تورنمنتی با این سطح برگزاری شرکت کرده‌ام.  وی ادامه داد: به پیشنهاد مادرم به ایران آمده‌ام. امکانات سخت‌افزاری مناسب و با کیفیتی در اینجا مهیاست و امیدوارم هفته‌های خوبی را در تهران داشته باشم.

** فیوچرز ابتدای راه حرفه‌ای شدن

در این دوره از مسابقات در حالی که بازیکنان مطرحی در آن شرکت کرده‌اند اما کارشناسان می‌گویند فیوچرز ابتدای راه حرفه‌ای شدن است و باید تلاش‌های بیشتری برای ارتقای تنیس کرد.

اکبر طاهری مربی اسبق تیم ملی تنیس می‌گوید: مسابقات فیوچرز در تابستان از شرایط خوبی برخوردار است اما باید توجه داشت باید عمیق‌تر به این رشته ورزشی توجه داشت.

وی خاطرنشان کرد: تنیسورهای ایرانی باید در فیوچرز‌های مختلفی شرکت کنند تا بتوانند با ارتقای رنکینگ خود رقابت‌های معتبری را تجربه کنند.

یادآور می‌شود هفته نهم فیوچرز ایران در سال 2015 از امروز وارد جدول اصلی می‌شود و تنیسور‌ها برای بدست آوردن مجموع جایزه 10هزار دلاری به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فیوچرز ، معدنچی ، رقابتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار