پهلوان حاج مرتضی اشتری پیرغلام اهل بیت(ع)، شاعر و مداح اهل بیت ‌اصفهانی و پدر سردار حسین اشتری‌ فرماندهی نیروی انتظامی چشم از جهان فروبست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مراسم ترحیم این شاعر و مداح اهل بیت اصفهانی به‌زودی اعلام می‌شود.
 
گفتنی است، مراسم تجلیل از حاج مرتضی اشتری، پیرغلام اهل بیت(ع) با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار اشتری، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استان اصفهان ۱۹ دی‌ماه سال گذشته در اصفهان برگزار شد.
 
در این مراسم، به پاس خدمات و تلاش‌های این پیرغلام اهل بیت(ع) در زمینه ترویج فرهنگ زورخانه‌ای و نیز فعالیت‌های وی در هیئات مذهبی تجلیل به عمل آمد. 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد، مراسم تشيیع دوشنبه 23شهریور ساعت ٨/٣٠ صبح از مسجد سيداصفهان به سمت امامزاده شاه ميرحمزه (چهارراه عسكريه) انجان می شود.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس ترکاشوند
۰۹:۵۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
انالله و اناالیه راجعون

برادر بسیجی سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم حاج مرتضی اشتری موجب تاثر و تالم فراوان گردید. از خدا می خواهم این مداح خاندان اهل بیت (ع) را که همواره در مسیر توسعه فرهنگ حسینی و حماسه عاشورایی گام برمی‌داشت با سید و سالار شهیدان محشور فرماید.

اینجانب فقدان مرحوم حاج مرتضی اشتری را به جنابعالی و خانواده مکرمتان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت می‌کنم.


عباس ترکاشوند
عضو شورا اسلامی روستای شهید پرور زرایمن سفلی
همدان -نهاوند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۴:۵۲ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدا رحمت كنه رفتگان همه را