رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كاشان از کسب رتبه اول سید نیما جمال در نهمین جشنواره موسیقی جوان کشور در بخش سنتور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مصطفي جوادي در گفتگو با خبرنگاران گفت: هیات داوران نهمین جشنواره موسیقی جوان در بخش سنتور در گروه سنی «الف»(10 تا 14 سال) تندیس، لوح تقدیر و جایزه رتبه اول این بخش را به صورت مشترک به سید نیما جمال از کاشان و عارف شاهدی نواز خلجان از تبریز اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه هیئت داوران در این بخش هیچ یک از شرکت کنندگان را شایسته کسب رتبه دوم تشخیص نداد افزود: نیایش طالبی دادوکلایی از ساری نیز رتبه سوم بخش سنتور جشنواره را کسب کرد.

به گفته وی، نهمین جشنواره موسیقی جوان کشور با معرفي نفرات برگزيده در بخش های موسیقی کلاسیک، موسیقی نواحی و موسیقی ایرانی و دستگاهی عصر جمعه 20 شهريورماه در تالار وحدت تهران به كار خود پايان داد.

رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كاشان در ادامه از راه یابی نمایش "نربت " اثر هنرمندان کاشانی به بخش‌ صحنه‌ای بیست و هفتمین جشنواره تئاتر اصفهان خبر داد.

جوادی اظهارداشت: تربت، داستان زنان قالی‌بافی است که در بین آنها خانمی خواب حضرت زینب(س) را می‌بیند و با کمک بقیه خانم‌های قالی‌باف عازم کربلا می‌شود.

وی افزود:تئاتر «تربت» به کارگردانی مهدی سه‌دهی، نویسندگی زهره غلامی، دستیار کارگردانی نیلوفر جهانگیری و بازی فرزانه آیافت، مریم خادم‌پور، شادی سعادتی، منیره‌سادات ساداتی و عالیه اکبرزاده در این جشنواره اجرا خواهد شد.

به گفته وی، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر اصفهان از 24 تا 28 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی و هنری مجتمع فرشچیان برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.