با توجه به کسب نتایج ضعیف تیم پارسه تهران در 5 هفته اخیر لیگ یک مربی این تیم استعفا داد.

2 بازی 3-0 می‌شود/ سرمربی پارسه استعفا داد
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرشاد پیوس در فصل جدید لیگ یک هدایت سکان پارسه را بر عهده گرفت اما این مربی نتوانست نتایج قابل قبولی پارسه در 5 هفته گذشته بدست آورد و به همین خاطر امروز استعفا داد و قراردادش را فسخ کرد و بر همین اساس مسئولان باشگاه به دنبال جذب یک مربی جدید هستند.

** پیوس: فسخ قرارداد یک دقیقه طول نکشید
فرشاد پیوس گفت: فسخ قراردادم یک دقیقه  هم طول نکشید و قصد داشتم با احترام از این بردم وی افزود: می‌توانستم در پارسه بمانم و هیچ حرف و حدیثی پشت‌سرم نبود اما امروز باشگاه رفتم و قراردادم را با باشگاه پارسه فسخ کردم.

** نفت مسجد سلیمان جریمه می‌شود؟ 3-0 به سود پاس
تیم پاس در آخرین لحظات بخشی از بدهی‌هایش را پرداخت کرد و از حالت تعلیق درآمد تا در هفته 5 لیگ یک بتواند مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کند اما تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل ناهماهنگی‌ها حاضر نشد در هفته 5 به میدان برود و این تیم به شهرش بازگشت. مسئولان با این کار، تیم نفت را جریمه خواهند کرد چرا که سازمان لیگ دستور برگزاری این دیدار را داده بود.

** پیوس استعفا داد، تاجدار گزینه جدید پارسه
سرمربی فصل گذشته پارسه تهران سلمان تاجدار قرار است جایگیزین فرشاد پیوس شود. پیوس امروز از سمت خود استعفا داد و قراردادش را هم فسخ کرد البته به جزء تاجدار گزینه‌های دیگری هم مدنظر مسئولان این باشگاه است.

** تغییر نتیجه بازی خیبر و آلومینیوم، 13 امتیاز به سود هرمزگانی‌ها
پس از حواشی که در بازی خیبر خرم‌آباد و آلومینیوم هرمزگان رخ داد شنیده‌ها حاکی از آن است که به دلیل آسیب‌دیدگی بازیکن تیم آلومینیوم توسط هواداران خیبر نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود هرمزگانی‌ها تغییر خواهد کرد بدنیست بدانید این خبر را سرمربی تیم آلومینیوم هم تایید کرد.

** بازیکنی که خون دید تشنج کرد 
بازیکن تیم آلومینیوم زمانی که بالای سر هم تیمی خود صائب یونسی رفت به محض مشاهده وضعیت وخیم یونسی او هم از هوش رفت نیمکت‌نشینان آلومینیوم هم بلافاصله پس از دیدن این صحنه به کمک بازیکن که دچار تشنج شده بود رفتند. آنها سعی کردند با آب‌قند به وضعیت این بازیکن رسیدگی کنند اما این صحنه باعث وقفه 40 دقیقه‌ای بازی شد.

** استراحت 48 ساعته برای یونسی
صائب یونسی  در دیدار با خیبر خرم‌آباد به جای بایک پورغلامی به میدان رفت و تعویض سوم هرمزگانی‌ها بود اما این بازیکن زمانی که قصد ورود به زمین را داشت هوادار خیبر ، آجری به سمت او پرتاب و وی را از ناحیه سر مصدوم کرد. در حال حاضر یونسی در خانه استراحت مطلق می‌کند و باید 48 ساعت تحت نظر پزشکان باشد تا شرایطش به حالت اولیه بازگردد.

** حق‌دوست: در 5 هفته گذشته از داوری ضربه‌خوردیم
حق‌دوست سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان گفت: شرایط در خرم‌آباد  سخت بود و ما در چند هفته گذشته داوری ضربه خوردیم و تا به الان هر هفته یک پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است و علت این موضوع را نمی‌دانم.

وی افزود: خداراشکر اتفاق حادی برای یونسی رخ نداد و وضعیت او را بحرانی‌تر نکرد.

حق دوست ادامه داد: هر تیمی که به هرمزگان می‌آید با استقبال ما و مردم روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: پارسه ، فوتبال ، پیوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۲:۵۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
تیم خیبر بهترین میزبانی را از تیم هرمزگانی انجام داد اما مربی تیم آلومینیوم هرمزگان با ایجاد تشنج بدنبال در گیری قومیتی در کشور است.
آخرین اخبار