تمرینات تیم فوتبال نفت تهران پس از 2 روز تعطیلی از امروز پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد.

تمرینات نفتی‌ها در سکوت خبری

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین عصر امروز تیم فوتبال نفت تهران پشت درب‌های بسته برگزار خواهد شد و خبرنگاران از حضور در این تمرین محروم شدند.

این در حالی است که پس از 2 روز تعطیلی تمرینات نفتی‌ها منصوریان با این تدبیر خواسته تا از بروز حواشی جلوگیری گرده و با تمرین پشت درب‌های بسته تمرکز شاگردانش را برای دیدار این هفته مقابل ‌الاهلی ‌امارات در لیگ قهرمانان آسیا افزایش دهد.

تمرین امزور نفتی‌ها از ساعت 17:30 در زمین اختصاصی این تیم در تهرانسر برگزار خواهد شد و شاگردان منصوریان با اضافه شدن بازیکنان ملی‌پوش خود در تیم های ملی بزرگسالان و امید با تمامی نفرات آخرین تمرین‌های خود قبل از رفتن به دبی را انجام می‌دهند.

**انتخاب مدیر‌عامل نفت در مجمع سازمان لیگ

منصور ‌قنبرزاده مدیرعامل نفت تهران در جلسه امروز مجمع سازمان لیگ به عنوان یکی از اعضای این مجمع انتخاب شد.علاوه بر قنبر‌زاده ،سعید آذری، اصغر باقریان و سعید عباسی نیز به عضویت مجمع عمومی سازمان لیگ انتخاب شدند.

**قول مسئولان نفت برای پرداخت مطالبات مالی

مسئولان باشگاه نفت تهران با تعطیلی تمرینات این تیم در روز‌های پایانی هفته گذشته به تکاپو افتاده و برای جلب رضایت اعضای تیم فوتبال این باشگاه به آن‌ها قول دادند که تا قبل از سفر نفتی‌ها به دبی مقداری از مطالبات مالی ان‌ها را پرداخت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار