دبیر هیئت فوتبال قم گفت: دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال برای نخستین بار با تدریس هوشنگ نصیر‌زاده در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رشد گام به گام طرح آسیا ویژن در قم به منظور ایجاد زیرساخت‌های حرکت فوتبال به سمت و سوی حرفه‌ای شدن، تمامی باشگاه‌های فوتبال قم شخصیت حقوقی رسمی پیدا کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: در زمینه باشگاه ‌داری مشکلاتی وجود دارد که به آن واقف هستیم و این مشکلات می‌تواند با همکاری مدیران باشگاه‌ها و مسئولان استانی که خود بخشی از بازروی اجرایی طرح آسیا ویژن هستند، حل شود.
 
دبیر هیئت فوتبال قم تصریح کرد: بر همین مبنا، دوره مدیریت و اخلاق حرفه‌ای فوتبال برای نخستین بار در قم برگزار می‌شود و برگزاری این دوره حرفه‌ای ویژه مدیران و دست اندرکاران باشگاه‌ها در قم بی‌سابقه است.
 
احمدی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی شامل آشنایی با قوانین و مقررات فوتبال، مدیریت در فوتبال، اخلاق حرفه‌ای در فوتبال، قوانین نقل و انتقالات و آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال طی 2 روز در 27 و 28 شهریور در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان قم برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مدرس این دوره آموزشی، هوشنگ نصیرزاده از کار‌شناسان به نام فوتبال است و و این دوره برای مدیر عامل باشگاه‌های لیگ بر‌تر، قائم مقام، مربیان و کاپیتان تیم‌های فوتبال استان برگزار می‌شود و حضور در آن‌ها رایگان است.
 
وی در پایان گفت : حضور بهرامی رئیس هیئت فوتبال  در مجمع سازمان لیگ افتخار بزرگی برای فوتبال قم محسوب می‌شود و می‌تواند یک امتیاز مثبت برای فوتبال قم در عرصه ملی باشد. 

انتهای پیام/ی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.