معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شورای هماهنگی سمن ها با عضویت 7 تا 9 نفر از اعضای سازمان های مردم نهاد در استان اصفهان تشکیل خواهد شد.

شورای هماهنگی سمن ها در اصفهان تشکیل می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدمسعود کریمی در نشست هم اندیشی دبیران سازمانهای مردم نهاد جوانان استان اصفهان افزود: انتخابات این شورا بزودی برگزار خواهد شد و افرادی که مایل به شرکت در انتخابات این شورا هستند می توانند به معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه 35 درصد از جمعیت استان اصفهان را جوانان 15 تا 29 سال تشکیل می دهند، ادامه داد: نزدیک به 120 سازمان مردم نهاد جوانان در حوزه های مختلف در اصفهان فعالیت دارند که از این تعداد بیش از 20 سمن دارای اعتبارنامه رسمی و مورد قبول وزارت ورزش و جوانان هستند و 15 سمن دیگر نیز در دست اقدام و دریافت مجوز می باشد.

وی با تاکید بر تعامل دو سویه سمن ها با 23 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان افزود: سمن ها باید با تبیین عملکرد و معرفی خود به دستگاههای دولتی، از ظرفیت های موجود استفاده کنند.

کریمی تصریح کرد: بزودی حدود 3 نفر از دبیران سمن ها به عنوان اعضا در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان حضور می یابند و از نزدیک با دستگاههای عضو این ستاد دیدار می کنند.

وی سازمانهای مردم نهاد را بازوان اجرایی دستگاههای دولتی دانست و توانایی آنها در حوزه اجرا را بیش از دستگاه های دولتی ارزیابی کرد و گفت: هیچ ارگان و سازمانی نمی تواند بصورت مستقیم با سازمانهای مردم نهاد جوانان برخورد نماید بلکه باید با مرجعی صادر کننده مجوز این سمن ها طرف باشد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: شورا ، تشکیل ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.