دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور به روستاهای اطراف شاهرود اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دکتر علی شاهینی رییس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور شاهرود در چهارمین سال پیاپی در اردوهای جهادی شرکت می کنند.

 شاهینی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود در جمع دانشجویان دختر شرکت‌کننده در اردوهای جهادی افزود:از مهمترین اثرات حضور دانشجویان بسیجی در اردوهای جهادی، گسترش فرهنگ جهادی و بسیجی است و اینکه جوانان این مرز و بوم همچنان برسر آرمان‌های خود ایستاده و علی‌رغم تبلیغات دشمن جوانان و مخصوصا دانشجویان آماده هر نوع ایثار و خدمت به نظام حتی در دورترین نقاط کشور هستند و حاضرند در مناطق محروم با افتخار تمام خدمت کنند.

 شاهینی افزود: دانشجویان اعزامی به اردوهای جهادی دانشگاه پیام نور شاهرود به منقطه کالپوش و روستای نام‌نیک اعزام شدند و در این اردوی ده روزه فعالیت‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، هنری، کارآفرینی، هلال‌احمر و مذهبی و دینی برای اهالی روستای نام نیک انجام خواهند داد.

 وی گفت: در مرحله قبلی نیز دانشجویان پسر این دانشگاه برای سومین سال متوالی به منطقه کالپوش و روستای نام‌نیک اعزام شده‌اند و فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز را علاوه بر سایر فعالیت‌های مختلف انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.