دبیر فدراسیون اسکواش معتقد است در حال حاضر شرایط سختی را پشت سرگذاشته‌ایم و به کمک جدی از کمیته ملی المپیک نیاز داریم.

امیر عزیزی‌پور در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درخشش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و کسب نخستین مدال تاریخ اسکواش کشورمان، راه جدیدی را در پیش رو خواهیم داشت و درخواست داریم تا کمیته ملی المپیک کمک‌های خود را به ما برساند.

وی درباره سفر سرمربی تیم بزرگسالان به هنگ کنگ اظهار کرد: علیرضا سنایی سرمربی تیم بزرگسالان کشورمان و همین طور نائب رئیس فدراسیون جهت گذراندن دوران مربیگری B آسیا راهی این کشور می‌شود تا مدرک مدرسی Level2 آسیا را کسب کند و پس از آن با برگشت به ایران اطلاعات و تجربیات خود را به جوانان کشورمان انتقال دهد.

عزیزی‌پور درباره خروج سنایی از ایران گفت: علیرضا سنایی را می‌توان به عنوان بهتری مربی آسیا دانست و حق طبیعی وی دانست که هر جایی را برای پیشرفت انتخاب کند و فدراسیون هم برای حمایت از این مربی کمک‌های خود را دریغ نخواهد کرد.

سرمربی تیم بزرگسالان در آمریکا هم به عنوان مشاور به فدراسیون کمک خواهد کرد و وی هر جایی که باشد کمک‌های خود را به اسکواش ایران خواهند کرد.

امیدوارم پس از کسب تجربیات و اطلاعات بیشتر از یک چالش جدید آن را به جوانان کشورمان انتقال دهد تا فاصله اسکواش ایران و دنیا کم و کمتر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار