وزارت ورزش از انتشار قراردادها کاملا حمایت می کند

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد:در خصوص انتشار قرارداد بازیکنان کاملا با این موضوع موافق هستیم و این کار باید انجام می شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رضا حسنی خو در این رابطه افزود:از مسئولان سازمان لیگ بابت انتشار قرارداد بازیکنان و کادر فنی باشگاه های لیگ برتر تشکر می کنم.اگر ما شعار مبارزه با فساد درورزش را می دهیم و به دنبال ورزش پاک هستیم جز شفافیت و اینکه مسائل مالی باشگاه ها علنی و آشکار شود هیچ راه دیگری وجود ندارد.
این مقام مسئول بیان کرد:این کار بسیار خوبی بوده است و وزارت ورزش کاملا از آن حمایت می کند و ما در خدمت دوستان هستیم  تااین نوع اتفاقات بیشتر رخ دهد.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد:ما معتقدیم این شفافیت و روشنگری حتما باید در همه سطوح اتفاق بیفتد.
رضا حسنی خوگفت:یکی از مشکلاتی که اکنون در ورزش وجود دارد و مورد اتهام هستیم این است که مبلغ قرارداد ها زیاد است و بین قرارداد ها اتفاقات خاصی رخ می دهد.
وی افزود:اینکه قرارداد هاعلنی و آشکار شودو همه بدانند مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی چقدر است و اگر کارشناسان نظر خاصی در این رابطه  بدهند، کار بسیار درستی است.
حسنی خوبیان کرد:از طریق مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش در صدد هستیم تا قراداد بازیکنان و کادر فنی بازیکنان لیگ برتر در سایت وزارت ورزش هم منتشر شود.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان افزود:اگر می خواهیم با فساد مبارزه کنیم و این حرف های و اتهاماتی که در مورد برخی ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش که صادقانه کار می کنند را پاک کنیم باید این شفافیت را  در همه رشته ها داشته باشیم.
وی افزود:معتقد هستم همه فدراسیون ها و باشگاه ها باید مسائل مالیشان را در سایت قراردهند.باید با پیگیری این موضوع آن را به فرهنگ،قانون و ضابطه تبدیل کنیم. 


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار