دروازه‌بان بلژیکی تیم فوتبال چلسی به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو برای مدتی طولاتی نمی تواند این تیم را در مسابقات پیش رو همراهی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،خوزه مورینیو که تیمش فصل جدید لیگ برتر را بسیار بد آغاز کرده، اکنون با دردسر تازه ای دست به گریبان است.

تیبا کورتوا دروازه بان بلژیکی چلسی پس از بازگشت از بازی های ملی در تمریناتچلسیاز ناحیه زانو به شدت مصدوم شد و در شهر بارسلونا زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.

به این ترتیب او برای مدتی طولاتی قادر به همراه آبی‌های لندن نخواهد بود.

درخصوص مدت مصدومیت کورتوا اظهارات ضد و نقیضی مطرح شده است ، ابتدا تصور می‌شد دروازه‌بان چلسی با مصدومیتی 4 ماهه روبرو است ،اما دیلی میل خانه نشینی او را 2 ماه می داند.مطبوعات بلژیکی دوری او از میادین را 10 هفته تخمین زده اند و لی روزنامه سان مصدومیت او را حداقل یک ماهه پیش بینی کرده است.

با این توضیحات ،کورتوای 23 ساله مدت زیادی نخواهد توانست برای آبی‌های لندن بازی کند و در غیاب او آسمیر بگوویچ، دروازه‌بانی که در بازار نقل‌و‌انتقالات امسال برای پر کردن جای خالی پتر چک راهی استمفوردبریج شد، از دروازه چلسی محافظت خواهد کرد.

مصدومیت کورتوا در حالی اتفاق افتاده است که چلسی فصل جدید لیگ برتر را بسیار بد آغاز کرده و از چهار بازی تنها یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست به دست آورده است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار