«مردی که اسب شد» دیگر فیلم ایرانی است که به یکی از جشنواره های بیرون از مرزهای ایران راه یافته است .

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلم «مردی که اسب شد» آخرین اثر بلند سینمایی امیر حسین ثقفی درمقام کارگردانی است که بعداز حضور در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه نیز به اکران درآمد.

آخرین وضعیت «مردی که اسب شد» این است که این روزها در بخش مسابقه جشنواره بین الملی استکهلم پذیرفته شده و قرارا است با دیگر فیلم های شرکت کننده به رقابت بپردازد باید منتظر ماند و دید که در این جشنواره به چه نتایجی دست پیدا خواهد کرد.

گفتنی است جشنواره بین المللی استکهلم یک جشنواره فیلم سالانه است که در سوئد برگزار می شود این جشنواره از سال 1990 اغاز به کار کرده و هرساله در نیمه دوم ماه نوامبر برگزار می شود.

فیلم «مردی که اسب شد» به کارگردانی و نویسندگی امیر حسین ثقفی است که بازیگرانی چون محمود نظر علیان،لئون هفتوان،مزدک میر عابدینی ،ملیسا ذاکری،احمد محمدی،میثم غنی زاده و بهمن صاثق حسنی در آن ایفای نقش می کنند.

در خلاصه فیلم آمده من دیگر نمی توانستم بدون گاری راه بروم یا بایستم،اسب دیگر نمی توانست بدون گاری بایستد یا راه برود.من دیگر نمی توانستم ...اسب...من...اسب...


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار